Mellem måltid?
Fra : Uni

Dato : 16-08-02 13:36

Hejsa

Ville lige høre om hvad I siger til ideen med 1-2 stk rugbrød med ketchup
til et af dagens mellem måltider. Går den eller hva? Ved godt det ikke
indeholder skide meget frugt eller grønt, men dette indtager jeg så til
morgen/aftensmad :)

-Uni
183cm/95kg

Fra : Svend

Dato : 16-08-02 17:39

Hvorfor ikke en 1/2 banan til i stedet? fylder godt.
Ketchup er vel OK, selvom der kan være en del sukker i..
mvh
Svend

Fra : Pizzaman

Dato : 18-08-02 18:39

Hos indvandrernes grøntbutikker kan du købe en aubergine-pasta kaldet AJVAR.
Den er lavet af auberginer, tomater, peberfrugt og krydderier og fås både
stærkt-krydret og mildt-krydret. Den er betydelig bedre end enhver ketchup.
Og de kroatiske produkter er efter min mening bedre end de bosniske.

Fra : Pizzaman

Dato : 18-08-02 19:01

Med pasta mener jeg en tyk sauce, selvfølgelig.