Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-4000 forsinket...
Fra : Lars

Dato : 16-08-02 12:37

Hej, lige en oplysning til dem som venter spændt på Olympus C-4000.

Jeg har modtaget en mail fra Olympus Danmark, hvor I de skriver at vi ikke
skal forvente subj. i danske butikker før midt september
Her er forresten de første kommentarer og billeder på nettet, taget med en
C-4000
http://www.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1008&message=3192315

Personligt har jeg tænkt mig at prøve et C-4040 i stedet, da jeg fandt ud af
at C-4000 ikke har et informations LCD, lige som bla. C-4040. Det betyder at
man skal tænde for skærmen hvis man skal se indstillinger og resterende
memory o.s.v. Plus at man får en fjernbetjening med til C-4040, det er der
ikke mulighed for med C-4000.

Med venlig hilsen, Lars Olsen

Fra : Cloos

Dato : 16-08-02 20:24

C-4040.......................

C-4000 er en "neddroslet spare-version" af C-4040.

Men hvorfor ikke vente til november, hvor den nye C-5050 kommer. Se nærmere
om C-5050 her: www.cloos4000.dk

/steen

Fra : emj

Dato : 16-08-02 21:24

Cloos skrev i <Uic79.4898$ww6.618208@news010.worldonline.dk>:

>C-4000 er en "neddroslet spare-version" af C-4040.

Næh, det er det nu ikke. Det er en "opdroslet" c-3020
Hilsen emj
--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 16-08-02 22:17

> Men hvorfor ikke vente til november, hvor den nye C-5050 kommer. Se
nærmere
> om C-5050 her: www.cloos4000.dk
> /steen
Øhhh----hvor meget kommer den til ca at koste?
Bare et slag på tasken.

Bjarne

Fra : Lars Olsen

Dato : 17-08-02 07:45

"Cloos" <mail@REMOVEcloos4000.dk> wrote in message
> om C-5050 her: www.cloos4000.dk

Det ser jo godt ud, det c-5050... men man kan jo også vente sig ihjel. Når
5050 er i forretningerne, så har de garanteret et 6060, som man kan vente
på... Jeg tror det gælder om at finde det kamera der er tilgængeligt NU som
opfylder ens behov bedst, og så evt. opgradere senere.
Jeg er i hvert fald IKKE skuffet over mit 4040

Mvh, Lars

Fra : Joergen Bech

Dato : 17-08-02 11:43

> [...]
>opfylder ens behov bedst, og så evt. opgradere senere.
>Jeg er i hvert fald IKKE skuffet over mit 4040

Det er et spørgsmål om at bestemme sig for hvilke features man har
brug for og hvor meget man vil betale for denne funktionalitet - og
så vente til den kombination dukker op. I nogle tilfælde kan man
dog blive nødt til at gå på kompromis (noget er bedre end ingenting)
indtil da. Lidt som at købe hus eller bil.

/JB