Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Logitech Pocket Digital
Fra : William A. Husted, e~

Dato : 16-08-02 11:33

Hej Gruppe,

Da jeg er igang med at teste dette kamera fra Logitech, og har nogle ringe
erfaringer allerede nu, vil jeg gerne advare evt. købere allerede nu. Til
ca. 1500 kr. mener jeg simpelthen billedkvaliteten er alt for dårlig. Før i
køber bør i virkelig vurdere om ikke jeres behov overgår Pocket Digital.
Vender tilbage med link til nogle billedeksempler + test senere.

Venligst

William A. Husted, eaid.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-08-02 12:10

"William A. Husted, eaid.dk" <william@eaid.dk> skrev:

>Hej Gruppe,

Hej William

>Da jeg er igang med at teste dette kamera fra Logitech,

Fint!

>Vender tilbage med link til nogle billedeksempler + test senere.

Ja tak! Det ser jeg frem til.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : steen

Dato : 17-08-02 22:03

Godt gået - rart med lidt info, da jeg selv havde overvejet at købe kameraet
fra Logitech.

Ny overvejer jeg i stedet Sipix SP1300 ( evt. Mustek GSmart Mini2)- er der
nogle ejere af disse, der vil dele lidt erfaringer ud?

Steen
--
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 18-08-02 13:32

Hej Steen,

Var så lidt... ingen burde købe katten i sækken, men det sker jo alligevel
gang på gang. Jeg kender i øvrigt ikke noget til de produkter du så
overvejer istedet - men jeg ville i alle tilfælde undersøge
"billig-kameraer" meget nøje mht. billedkvaliteten. Den har det med at
forsvinde sammen med prisen der måske dykker tilsvarende. Dermed ikke noget
ondt sagt om SiPix, kender det som sagt ikke - men det er der garanteret
andre der gør :) Og du har sikkert allerede hørt deres røst.

Venligst

William A. Husted, eaid.dk