Medicin
Fra : Nuxx

Dato : 16-08-02 10:17

Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin. Problemet er at jeg har sproglig
studentereksamen. Jeg mangler mat B fys B og kemi C såvidt jeg kan forstå.

er der nogen der ved hvor man kan tage disse tre fag på et år?

Jeg har prøvet Gentofte HF/VUC fordi jeg havde set en brochure med et tilbud
om at tage netop disse fag på et, år men da jeg ringede og spurgte kendte de
intet til det... ?

Mvh.

Mads

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 16-08-02 13:42

"Nuxx" <mads@gmx.co.uk> posting:

>studentereksamen. Jeg mangler mat B fys B og kemi C såvidt jeg kan forstå.
>er der nogen der ved hvor man kan tage disse tre fag på et år?

http://www.roskilde-vuc.dk/Hf/nvk.htm -- om det bliver oprettet er
så en anden ting.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: Ukendt.

http://www.smr-usenet.com/images/license.gif