Værstedsregning
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-08-02 08:45

Hey gruppe

Har lige et kort spørgsmål ang en regning jeg har modtaget fra et aut
bilværksted. Sagen er at jeg har (havde) min bil til salg og en meget
interesseret køber så på bilen og ville have den tjekket på værksted hun
ringede selv til værstedet og aftalte tid bilen blev tjekket osv. Men her
kommer det sjove så, de har så sendt mig regningen da de jo nok bare er gået
ud fra reg. nr men jeg ønsker faktisk ikke at betale for denne undersøgelse
da det jo ikke var mig er bestilte den.

Men kan jeg gøre noget er jo godt nok min bil de har undersøgt men at jeg
derfor skal hæfte for regningen syntes jeg ikke er helt fair. Jeg ønsker
heller ikke at jeg skal opkræve pengene fra en anden privatperson da dette
jo kan blive dejligt kompliceret.

Tak for jeres hjælp..

Mvh

Flemming

ps hvis dettet post har været i gruppen igår også beklager jeg jeg kan ikke
selv se den på cc's newsserver

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 16-08-02 09:13

[snip]
> ps hvis dettet post har været i gruppen igår også beklager jeg jeg kan
ikke
> selv se den på cc's newsserver

Det VAR postet i går. Der var faktisk en del svar på det, så måske skulle du
overveje at bruge f.eks. news.sunsite.dk som alternativ news.server, eller
kigge i NG'en via Google?

Svar venligst om du kan se dette indlæg.

Michael.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-08-02 09:53

"Michael Jørgensen" <mijo@REMTHISpc.dk> wrote in message
> [snip]

> Svar venligst om du kan se dette indlæg.

Hej Michael

Tak, adder lige news.sunsite.dk news cc.dk plejer bare aldrig at svigte mig

Mvh

Flemming