Har du haft en våd NOKIA 3310?????
Fra : aliceole

Dato : 16-08-02 06:53

Jeg fik vand i mine waders vandet rendte ned gennem min lomme, og
igennem min lomme og telefonen blev letter vandskadet. Den blev mis
farvet på printet samt min"ringetone kompunent" eller BUZZEREN der ringe
tonen kommer fra gik død. Har haft den til garanti men spar dig med at
sende den ind, fordi det tager nemt 2 uger og ingen garanti fra Nokias
side på vandskadede telefoner har jo lige selv prøvet det. Hvis uheldet
er ude for dig har du bedst chancer hvis din telefon er slukket fordi
det så ikke kortslutter nogen i din telefon. Det du gør er at få fat i
en TORK skruetrækker størrelse 6 eller 7 skilder telefonen ad fjerner
de 6 skruer inden i renser printet grundigt med "propyl alkohold" købes
hos matas eller apotek så har du en chance for den ikke dør helt. HAr
nogle af jer derude haft en vandskade på jeres telefon, og hller ikke
haft nogen ringe tone bagefter hører jeg gerne om det, og fik i så en ny
ringetone kompunent sat i.

Vh. Ole.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 16-08-02 15:15

Hej,

> [...]

> de 6 skruer inden i renser printet grundigt med "propyl alkohold" købes
> hos matas eller apotek så har du en chance for den ikke dør helt.

Det skal være en T6 fås fx i byggemarkeder og elektronikforetninger.
Jeg har også gode erfaringer med sulfovand og opvaskebørste og så slipper du
for turen til Matas.
Under alle omstændigheder: skyl efter og tør grundigt med fx en hårtørrer.

> HAr nogle af jer derude haft en vandskade på jeres telefon, og hller ikke
> haft nogen ringe tone bagefter hører jeg gerne om det, og fik i så en ny
> ringetone kompunent sat i.

Prøv at pille buzzeren ud og tage den med ned til din elektronikforetning.
De kan garanteret skaffe noget der virker.

--
Kasper