Bog
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 18-02-01 20:04

Hej !

Jeg skal investere i en bog om java-udvikling. Denne bog skal :

1. Ikke være for begyndere, jeg kan Java til et vist niveau, kan også C og
C++, så der skal ikke fokuseres på og forklares syntaks etc.......
2. Omhandle specielt : Internet og multiuser programmering. Specielt mht.
Java-online-multiplayer spil.
3. Omhandle specielt : Databaseadgang ( på en server, en MSSQL2000 server
helst )
4. Kunne bruges som reference til funktioner etc.......
5. Indeholde gode eksempler, der forklarer/illustrerer hvor/hvordan man bør
benytte de forskellige teknikker/funktioner......

Den må meget gerne være på engelsk, og helst et ordentlig trillebørlæs af en
bog, så ligegyldig hvad man skal bruge, kan man ihvertfald se en lille smule
om det deri........

Jeg er godt klar over at det er store krav, men det vigtigste må siges at
være punkterne 2 og 3.......

En bog som jeg er yderst tilfreds med er "Using HTML 4 : Special Edition",
udgivet af QUE, skrevet af Molly E. Holzschlag, jeg ved at der er en hel
serie af den slags bøger, men har ikke kunnet finde en om Java, er der sådan
en ?

Prisen skal helst ligge under 700 kr ihvertfald............ det burde også
være muligt skulle jeg mene.............

Kan i anbefale nogle ?

På forhånd tak og med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk