fugle i voliere?
Fra : xsnp

Dato : 16-08-02 06:53

Hej!
er der nogen der kan komme med nogle foreslag til hvad jeg kan ha i mit
voliere?
jeg har kanarier ,zebra og mågefinker, undulater.
jeg vil gerne have noget med lidt farver og det gør heller ikke noget at
de lyder lidt godt :)
det skal være fugle som ikke kræver varme om vinteren, de skal kunne
klare sig med et frostfrit rum uden træk.

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Godtfredsen

Dato : 17-08-02 17:59

"xsnp" <xsnp.news@kandu.dk> wrote in message news:<9k079.4524$ww6.507408@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> det skal være fugle som ikke kræver varme om vinteren, de skal kunne
> klare sig med et frostfrit rum uden træk.

Sæt nogle pæne stedsegrønne planter og ophæng en vindharpe.
hilsen Peter