Outlook VBA - DistList objekt
Fra : Kenneth Karlsson

Dato : 16-08-02 00:29

Jeg sidder og bokser med at importere en tekstfil indholdende nogle navne og
emailadresser samt gruppenavne, og udfra gruppenavnene danne nogle
distributionslister, i Offentlige Foldere.

Jeg kan sagtens oprette ny offentlig mappe, importere, og efterfølgende
gennemløbe adressemappen, men jeg kan ikke få den til at oprettet
distributionslisten i den offentlige mappe (den havner i den private
"Kontaktpersoner" hvergang ?!), og den lagre ikke nogle items i
distributionslisten, selvom kriteriet er opfyldt.

Er der nogen der har et godt eksempel på noget ala dette, jeg har
gennemrodet slipstick fra ende til anden uden at kunne finde et eksempel.
Også gerne hvis der er nogen der har en ide til hvordan man på en exch 2000
automatisk får vist en offentlig mappe som adressekartotek !

pft
Kenneth Karlsson