32cm Dildo
Fra : Clark Kent

Dato : 15-08-02 23:58

Har lige købt nævnte genstand, men er ikke rigtig sikker på, hvordan man
bruger sådan en?

Fra : Eddy Folder

Dato : 16-08-02 09:29

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> wrote in message
> Har lige købt nævnte genstand, men er ikke rigtig sikker på, hvordan man
> bruger sådan en?

Øhh.. I den størelse er der da kun en funktion ik?? Ind????

Eddy F.

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 16-08-02 09:41

Clark Kent skrev:
> Har lige købt nævnte genstand, men er ikke rigtig sikker på, hvordan man
> bruger sådan en?

Du har selv givet et foreslag tidligere:

"Jeg vil tro de propper den op i fisse eller røv. Er det ikke nok at vide?"
- Fra tråden 'Dildo'

måske skulle du prøve den taktik

Fra : Groover

Dato : 17-08-02 14:39

Han vil kun tage gas på denne NG.
Glem ham.
Hils
Carsten

Fra : Pita

Dato : 18-08-02 22:48

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> wrote in message
> Har lige købt nævnte genstand, men er ikke rigtig sikker på, hvordan man
> bruger sådan en?

Først hælder du sennep over den, banker dig selv oven i hovedet med dildoen.
Propper den op i røven og venter til det gør ondt.

--
Pita

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-02 23:41

Sun, 18 Aug 2002 23:47:36 +0200, skrev "Pita"
<ged@vip.cybercity.dk>:

>Først hælder du sennep over den, banker dig selv oven i hovedet med dildoen.
>Propper den op i røven og venter til det gør ondt.

Undlad venligst at svare på indlæg fra trolle som Clark Kent,
hvis vi skal undgå uro og støj i gruppen.

Iøvrigt hører et svar á la dit ikke hjemme i en seriøs
nyhedsgruppe.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-08-02 13:36

> [...]
dildoen.
> Propper den op i røven og venter til det gør ondt.

hæ hæ hæ

passende svar hvis man ser på dit nick *G*