Forslag til ændring af fundast for DSS
Fra : Tomas O.

Dato : 18-02-01 19:29

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:zCRj6.7771$PC4.418997@news010.worldonline.dk...
SNIP
> Jamen jeg mener så bare, at diskussioner om børn bør holde sig
> med fokus i netop sex_og_samliv og ikke i forhold til mobning i
> skolen, forfølgelse på legepladsen eller hysteri over at børste
> tænder osv i den dur. Vil man have en tråd hvor man primært
> diskuttere børn, så kan det foregå i den dertil indrettede
> gruppe.

Vi skal simpelthen opdrage skribenterne i dss til at FUTte
indlæggene. news:dk.familie.barn er alligevel så stile en gruppe
om babyer og bleer at den godt kunne trænge til at blive rusket
lidt op i

Måske skal man lave en 2 tilføjelser til fundatsen:

1. snak om børn der ikke direkte vedrører de voksnes eller børns seksualitet skal FUTtes til relevant gruppe for eksempel

2. Det er tilladt at poste 1(!) indlæg om sociale arrangementer i dss regi. Indlægget SKAL futtes til news:dk.snak.snik

Hilsen
Tomas O.
FUT til news:dk.admin svar på dette indlæg havner i dk.admin
PS. denne debat SKAL foregå i news:dk.admin