Hente mc i D den 24-25/8 - hvor låner/leje~
Fra : Richard Pade

Dato : 15-08-02 22:09

Yes, har netop aftalt køb af en Honda GB 500 Clubman i nærheden af
Osnabrück - nu skal jeg bare have den kørt hjem til Københavnstrup næste
weekend den 24. eller 25. august...

Er der nogen, der har lyst til at udlåne, køre med mod betaling eller
udleje en egnet kassevogn, mc'en kan surres forsvarligt i - eller kender
et godt sted, hvor en sådan kan lejes til en fornuftig pris? Helst i
Kbh-området eller i det mindste på Sjælland/Øerne.

Skriv off-list - sæt blot . istedet for <PUNKTUM>

Richard Pade

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-08-02 23:21

"Richard Pade .pade @mail.dk>" <"richard<PUNKTUM> skrev i en meddelelse
> [...]
> et godt sted, hvor en sådan kan lejes til en fornuftig pris? Helst i
> Kbh-området eller i det mindste på Sjælland/Øerne.

Jeg tror mange tankstationer har varevogne som de lejer ud.

Mvh Thomas

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-08-02 00:56

"Richard Pade .pade @mail.dk>" <"richard<PUNKTUM> wrote in message
> Yes, har netop aftalt køb af en Honda GB 500 Clubman i nærheden af
> Osnabrück - nu skal jeg bare have den kørt hjem til Københavnstrup næste
> weekend den 24. eller 25. august...

Tillykke med fundet!

> [...]
> et godt sted, hvor en sådan kan lejes til en fornuftig pris? Helst i
> Kbh-området eller i det mindste på Sjælland/Øerne.

Jeg fandt et par steder i Sorø, hvor man ikke blot accepterede, at jeg
skulle udenlands, men også ville udleje med fri kilometer. Dermed blev
lejeaftalen lettere arrangeret og en del billigere end hos de store
selskaber. Skriv til mig, hvis du vil vide navne - eller søg på Google!

Et godt tip er dog at gå efter den mest moderne og mest personbilslignende
varebil, du kan finde. Dermed får du den mest behagelige tur. Og hvis du
lader Geostar beregne turens varighed for dig, så husk lige at lægge et par
timer til i hver retning - Geostar er endog meget optimistisk, og får ikke
alle delafstande med samt glemmer åbenbart, at det tager tid at tanke
undervejs (man skulle tro, det var Statoil, der stod bag den?

> Skriv off-list - sæt blot . istedet for <PUNKTUM>

Det ville jeg gerne have gjort, men jeg kunne ærligt talt ikke finde ud af,
hvad din email-adresse var.

--
Jørgen

Fra : Richard Pade

Dato : 24-08-02 21:06

Richard Pade wrote:

> [...]
> et godt sted, hvor en sådan kan lejes til en fornuftig pris? Helst i
> Kbh-området eller i det mindste på Sjælland/Øerne.

Så er den hjemme i god behold, den lille kække GB'er - tak til Thomas og
andre for udlejningstips, Trio Biler i Brøndby for leje af en Nissan
Vanette, der lige er stor nok til en stor lille 500 cc'er, men ikke
større
end den kan køres som en personbil, en meget stor tak til Jørgen Winther
og Arvid Løvik for gode råd om hjemtagning, surring af cyklen under
transport, beskrivelse af Fahrzeugbrief und alles... Med al den hjælp
der
fås her i gruppen fristes man til at sige: Det er der ingen ben i.

Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-08-02 22:08

> Med al den hjælp
> der
> fås her i gruppen fristes man til at sige: Det er der ingen ben i.

Nej, sammen er vi stærke - og uden at skulle forsøge at lyde som politisk
propaganda, så er dette vel et flot bevis for, at der findes gode sider af
social-liberalismen

--
Jørgen