Titlen på Filmen. (endnu en)
Fra : Mads Hansen

Dato : 18-02-01 19:13

Hej NG

I de glade 80'ere sendte DR en række lørdage nogle film.. fælles for dem var
at titlerne, på dansk, alle hed 'farlig etellerandet'..

Nu er min lillebror og jeg kommet til at snakke om disse film. Men der er
ingen af os der ved hvad de hedder på engelsk..

Den jeg leder efter blev kaldt 'farlig planet'

jeg kan ikke rigtigt huske handlingen.. udover at der er nogle romkugle
lignende aliens der er dræbt alle mennesker på en base på en eller anden
planet..

Er der noget der kender titlen.??

på forhånd tak

Mads Hansen
--
Fjern udråbstegn, så skulle email virke.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 18-02-01 19:12

Mads Hansen <Mads.Hansen!!!@esenet.dk> skrev i en
> [...]
er
> ingen af os der ved hvad de hedder på engelsk..
>
> Den jeg leder efter blev kaldt 'farlig planet'

Arrgh! Vi må snart til at have en FAQ for gruppen, for dét spørgsmål
dukker da op med jævne mellemrum.
Svaret er "The Killing at Outpost Zeta", og filmen blev sendt
27.02.1982. Man kan læse mere herom i NOSFERATU nr.4 (sommeren 1982).

Vh Henrik

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 18-02-01 20:05

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> writes:

> Arrgh! Vi må snart til at have en FAQ for gruppen, for dét spørgsmål
> dukker da op med jævne mellemrum.

Det er sjovt at de har gjort så stort et indtryk på så mange af os,
trods det at der ikke er tale om specielt gode film... måske siger det
noget om niveauet på DR dengang.