Hvad er påkrav?
Fra : Tony

Dato : 15-08-02 20:32

Citat fra http://static.orangeprivat.dk/orangeinternet_vilkaar.pdf:
"12. afbrydelse ved misligholdelse
Orange kan afbryde forbindelsen til nettet hvis det erfares, at kunden i
væsentlig grad misligholder denne forpligtelser i henhold til aftalen.
Orange sender påkrav til kunden unden forbindelsen afbrydes"

Tony

Fra : Tom Christensen

Dato : 15-08-02 21:46

"Tony" <grundig@NOSPAMpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> væsentlig grad misligholder denne forpligtelser i henhold til aftalen.
> Orange sender påkrav til kunden unden forbindelsen afbrydes"

En meddelelse fra Orange om, at firmaet vil lukke linien, såfremt
misligholdelsen ikke ophører.

/Tom Christensen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-08-02 21:54

> [...]
> væsentlig grad misligholder denne forpligtelser i henhold til aftalen.
> Orange sender påkrav til kunden unden forbindelsen afbrydes"

Et påkrav vil i dette tilfælde være et brev, hvor kunden får at vide, at
hvis ikke vedkommende fremover overholder aftalen, så vil forbindelsen blive
afbrudt - det kan vel også betegnes som en advarselsskrivelse...

Mvh. Camilla

Fra : Tony

Dato : 16-08-02 16:33

Hej Camilla

Tak for dit svar.

> [...]
blive
> afbrudt - det kan vel også betegnes som en advarselsskrivelse...

Jeg brugte lige præcis din formulering overfor udbyder. Så kunne hun godt se
at jeg ikke havde fået påkrav.

Tony