"Tony" <grundig@NOSPAMpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:ajgrnp$hf2$2@news.net.uni-c.dk...
> Min udbyder har nu belært mig om at adgangen til nyhedsgrupper er en
gratis
> service de leverer.
> Dog har de (især i starten) ydet service der gjorde at jeg fik
nyhedsgrupper
> til at fungere (f.eks. anvende anden server o.lign.). De har ikke på noget
> tidspunkt gjort mig opmærksom på at dette er en gratis service, og at de
> (som jeg tolker det) har gjort mig en tjeneste ved at yde support.
>
> Ved at tilbyde servicen, og yde support, og samtidig undlade at oplyse at
> det er en gratis service, har de da ikke forpligtet sig selv.
> Forpligtet forstået på den måde at det bliver en service jeg forventer er
en
> del af den ydelse jeg køber!
>
> På forhånd tak for kloge indlæg
>
> Tony
Hej
Se TDC's holdning til news her:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15546
Bemærk især citatet fra kundedirektøren.
MVH CP