3310 unlock i Kolding 25 kr.
Fra : Allan Knudsen

Dato : 15-08-02 19:17

Bor du i Kolding eller omegn og gerne vil have fjernet din sim lock?

Så send mig en mail, og vi finder ud af noget.

Kun 25 Kr.

--
Fjern 1234 fra e-mail adressen.

Mvh Allan

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 15-08-02 22:08

"Allan Knudsen" <allan.ulla@1234stofanet.dk> wrote in message
> Bor du i Kolding eller omegn og gerne vil have fjernet din sim lock?

Det er sku ikke den rigtige gruppe makker...

Handel kan evt. ske i: dk.marked.privat.* ??

Kenneth.

Fra : Kent

Dato : 15-08-02 22:09

Det er slet ikke denne nyhedsgruppe du skal skrive sådan!!!
læs dog navnet på gruppen!!!

Fra : Bachelor®

Dato : 15-08-02 23:46

"Kent" <Kent@ktfk.dk> skrev i en meddelelse news:3d5c1844$0$43916$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er slet ikke denne nyhedsgruppe du skal skrive sådan!!!
> læs dog navnet på gruppen!!!

Det er meget almindelig og udbredt at folk poster forkert og du har vist
heller ikke selv sat dig ind i de grundlæggende ting !
Kunne du i øvrigt ikke selv smutte forbi :

http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

og f.eks. læse lidt om hvordan man quoter.

Fra : Kent

Dato : 16-08-02 06:37

hmm nu håber jeg ik at der er nogle der tager dette at for personligt, men
er nettet ik ved at blive et sted for snobber?? hvis du/I tænker på "læs dog
navnet på gruppen!!!" så tro jeg ik at Allan Knudsen begynder og græde snot
over det...
Jeg har da selv gjort det samme engang, men fik oxo hurtigt afvide at det
var ik var her jeg skulle skrive det..
Hvad sker der med folk??

Fra : Mr. Nobody

Dato : 16-08-02 09:38

Det er sku til at blive syg af at der er nogle folk der ikke har andet at
give sig til end at se om andre laver fejl.