Små vibrationer så fødderne sover :-(
Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-08-02 19:19

På min XJ600s div fra 1996, er der kommet små vibrationer som gør, at min
fødder begynder at sove.

Det starter ved 4000 omdr og så ellers opad.

Xj600éren vibrerer altid lidt, men ikke sådan her.

Jeg har kørt 33000km på den, og den har aldrig været sådan.

Har i aftes efterspændt motorboltene foran med det korrekte moment, og der
kunne den ene bolt godt tage lidt.

Hvis det ikke hjælper, ved jeg skimse ikke hvad det kan være.

Kan det være motorgangen skal justeres ?

mvh

Thomas
XJ600s ´96 med sovende fødder

Fra : Glavind

Dato : 15-08-02 20:46

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne den ene bolt godt tage lidt.
>
> Hvis det ikke hjælper, ved jeg skimse ikke hvad det kan være.
>
> Kan det være motorgangen skal justeres ?

Du skal først blive urolig når det når hofterne.
Glavind
BSA Lightning

Fra : cruiser

Dato : 15-08-02 23:40

Hej Thomas
Jeg ville prøve med en synkronisering af kaburatorerne, der er en meget god
chance for at det vil kurere vibrationene.
mvh
Bjarne

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-08-02 07:13

> Hej Thomas

Hej Bjarne

> Jeg ville prøve med en synkronisering af kaburatorerne, der er en meget
god
> chance for at det vil kurere vibrationene.

Yup, det er vil også få gjort, men løsning og tilspænding af motorboltene
med det rigtige moment hjalp faktisk en del.

Nu er der stort set kun det som altid har været.

Tak for svaret

mvh

Thomas Jensen
Xj600s ´96