Jeg søger lidt hjælp vedr. køb af telefon.
Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 17:53

Det ligger sådan at en af mine knægtes telefon er gået i udu, og vi skal
ud og købe en Nokia 3310 eller 3410. Hvor gør vi det billigst når vi
bruger Telmore?

Henning Lund
ICQ 18805021
http://www.sitecenter.dk/freespace

Fra : **TRADS**

Dato : 15-08-02 18:12

"Henning Lund" <lundtdc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det ligger sådan at en af mine knægtes telefon er gået i udu, og vi skal
> ud og købe en Nokia 3310 eller 3410. Hvor gør vi det billigst når vi
> bruger Telmore?

Nemt.... handel den billigste af de 2 tlf ....
Skal den være ny ?? binder i jer jo for 6mdr nyt abb.. ( fjerne simlåsen)
Brugt handles her : dk.marked.privat.telefon.mobil

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 18:35

**TRADS** skrev:

> Nemt.... handel den billigste af de 2 tlf ....

Joe jae

> Skal den være ny ??

Ja den skal være ny.

> binder i jer jo for 6mdr nyt abb..

Ikke nødvendigvis jeg bruger personligt Sonofon som skal have det ½ for
3310éren i forhold til TDC´s butikker, men der er ingen her i området
hvor vi bor som unlocker og jeg vil _ikke_ sende den et sted hen for at
få det gjort.

Jeg havde bare forestillet mig at der var nogle som solgte telefoner til
lave priser som kunne bruges til Telmores telefoni, der er ikke meget
ved at give 1300kr for en telefon som måske kan hittes til 99 et andet
sted

Fra : **TRADS**

Dato : 15-08-02 18:52

"H> Ja den skal være ny.

> [...]
> 3310éren i forhold til TDC´s butikker, men der er ingen her i området
> hvor vi bor som unlocker og jeg vil _ikke_ sende den et sted hen for at

Med det du skriver BINDER du dig da for 6mdr abb..
For jeg har selv lige købt en 3310 til 99kr med telia abb ( 40kr *6mdr)
Derefter fik jeg fjernet simlåsen og opgraderet den til 3315..

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 19:06

**TRADS** skrev:

> Med det du skriver BINDER du dig da for 6mdr abb..

Binder og binder, jeg bruger Sonofon selv og kan bare forlænge abb. men
så skal den unlockes.

> For jeg har selv lige købt en 3310 til 99kr med telia abb ( 40kr
> *6mdr) Derefter fik jeg fjernet simlåsen og opgraderet den til 3315..

Var den låst til Telia, med det lille kendskab jeg har til
mobiltelefoner ved jeg at en TDC låst telefon godt kan benytte Telmore
kort, mon det er det samme med Telia og Telmore så?

Fra : kh

Dato : 15-08-02 19:15

> Var den låst til Telia, med det lille kendskab jeg har til
> mobiltelefoner ved jeg at en TDC låst telefon godt kan benytte Telmore
> kort, mon det er det samme med Telia og Telmore så?

Nej, min kæreste har lige købt en 3310 som er låst til Telia, og den vil
ikke godtage mit Telmore kort. Det har sikkert noget at gøre med at Telmore
kører på TDC's net. (men det må du ikke hænge mig op på)

/kh

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 19:27

kh skrev:

> [...]
> vil ikke godtage mit Telmore kort. Det har sikkert noget at gøre med
> at Telmore kører på TDC's net. (men det må du ikke hænge mig op på)

Tak for svaret, jeg troede egentlig Telia osse brugte TDC

Fra : Birkoff

Dato : 15-08-02 19:56

Nix. de bruger deres eget og sonofons.

Har du chekket www.unlockservices.dk under links, mon ikke der findes en
unlocker i dit område.

MVH Janus

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 20:08

Birkoff skrev:
> Nix. de bruger deres eget og sonofons.
>
> Har du chekket www.unlockservices.dk under links, mon ikke der findes
> en unlocker i dit område.

Desværre er det næsten umuligt her i vestjylland, ikke en eneste er der.

Fra : **TRADS**

Dato : 15-08-02 20:13

">
> Desværre er det næsten umuligt her i vestjylland, ikke en eneste er der.
Jeg har lige været på ferie i Ringkøbning.....Og fik lukket min tlf op i
Nr.Nebel - VestJylland
100% pålidelig
Tjek her : http://www.sitecenter.dk/simlaasen/hjemmeside/

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-02 20:27

**TRADS** skrev:

> Jeg har lige været på ferie i Ringkøbning.....Og fik lukket min tlf
> op i Nr.Nebel - VestJylland
> 100% pålidelig
> Tjek her : http://www.sitecenter.dk/simlaasen/hjemmeside/

Jow der er dælme langt at køre herfra ;o(

Fra : **TRADS**

Dato : 15-08-02 20:50

"/

> Jow der er dælme langt at køre herfra ;o(

Så send den som pakke... derved skal postdk betale hvis den bliver væk.Og
herregud en tlf til 99kr er vel ikke noget at være bange for at sende..

Fra : Birkoff

Dato : 15-08-02 19:57

Og så var der vist også lige en 50'er i oprettelse.

MVH Janus

Fra : MaRk

Dato : 17-08-02 17:33

"Birkoff" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse
> Og så var der vist også lige en 50'er i oprettelse.
og forsendelse....

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-08-02 22:58

"Henning Lund" <lundtdc@hotmail.com> skrev:
> Det ligger sådan at en af mine knægtes telefon er gået i
> udu, og vi skal ud og købe en Nokia 3310 eller 3410.
> Hvor gør vi det billigst når vi bruger Telmore?

www.wanna-save.dk har nogle gode tilbud, jeg har fx
lige købt 3 telefoner derfra til forskellige mennesker.

Jeg købte selv en 3510, den var ikke simlåst.
Min kærestes 3310 var simlåst, men bliver snart unlocked
og opgraderet til en 3315.

Min fars telefon er endnu ikke kommet, men han har også
først lige sendt kontrakten ind til dem... fra Grækenland!

Mvh.
Mikael

Fra : Henning Lund

Dato : 17-08-02 11:34

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> www.wanna-save.dk har nogle gode tilbud, jeg har fx
> lige købt 3 telefoner derfra til forskellige mennesker.

Se det var jo ikke så ringe endda, men en ting jeg ikke lige fatter,
skal man ikke sende billedlegimitation med ind til Telia, det synes jeg
at kunne huske fra andre steder?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-02 13:58

"Henning Lund" <lundtdc@hotmail.com> skrev:
> Se det var jo ikke så ringe endda,

Nææ, det er skam ok.

> men en ting jeg ikke lige fatter, skal man ikke sende
> billedlegimitation med ind til Telia, det synes jeg
> at kunne huske fra andre steder?

Nej, det skal man ikke.
Man udfylder en blanket med en masse oplysninger,
nogle mere eller mindre tåbelige endda og så sendes den
(underskrevet) ind.

Mvh.
Mikael