MC-Kultur fest på lørdag i Gladsaxe / MC-t~
Fra : Peter Colmorten

Dato : 15-08-02 17:01

Kulturfest i Gladsaxe.

Lørdag d. 17 August.

Fra kl.1500-2230.

Fri entre.

Der er adgang for alle der kommer på motorcykel og dem der vil kigge på.
Biler ingen adgang. Indkørsel fra Søborghovedgade v/Buddinge rundkørsel
i Gladsaxe.
Der er opsat grill, man skal selv medbringe evt. kød og drikke, men kan også
købes i boderne/Kvickly.

Kl. 1500 ? 2000 Testbænk, her kan du få testet
hvor mange heste din mc har.

Kl. 1500 ? 2000 Fremvisning af forhandlers
motorcykler. Nye og brugte.

· Testbænk v/Ivan. 200,-kr pr. test.
· Søborg MC.
· Køge MC.

Kl. 2000 ? 2230 Hygge, Fest fyrværkeri kl. 2230

Vi ses
Med venlig hilsen
Mc-tirsdag.

Få din egen webmail på http://www.sol.dk - gratis og med dig overalt!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-08-02 08:37

"Peter Colmorten" <mail@petercolmorten.dk> skrev i en meddelelse
> Kulturfest i Gladsaxe.
>
> Lørdag d. 17 August.
>
> Fra kl.1500-2230.

Fint nok, lyder faktisk ret hyggeligt ,
men så var det lige at, man ( jeg ) ville have lidt flere informationen,
fandt så frem til , via http://www.google.com/ ,
at der var noget der hed http://www.mc-tirsdag.subnet.dk/ , men den
eksisterer ikke mere, man bliver smidt over på http://www.sol.dk, og der fra
bliver man henvist til http://www.mc-tirsdag.subnet.dk/

Øeæhh !!, der røg remmen sq af !!

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter Colmorten

Dato : 16-08-02 12:05

Jeg har prøvet at skrive Dennis direkte men den kom retur derfor denne .

Hej Dennis og tak for din henvendelse du har ret angående hjemmesiden, den
er nede og man er i øjeblikket ved at oprette en ny, der skulle komme på en
af dagene .
Men sådan kommer du til stedet, hvis du kommer af Søborg hovedgade mod
Buddinge rundkørsel, lige før du køre ind i denne på din højre side, er
indgangen her er kun adgang for MC og her er der er vagter der sørger for at
du komme ind skulle du ellers have nogle spørgsmål kan du ringe til mig på
40 55 47 52 også på selve dagen hvis du har problemer med at finde det.

Med venlig hilsen
Peter Colmorten
39 66 47 52 / 40 55 47 52