Køb af iMac
Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 15-08-02 16:49

Hej,

hvis man vil købe en ny imac, hvor skal man gøre det henne? Er Apple's
egen hjemmeside den bedste mulighed? Specielt når man nu bor ude hvor
køerne har nummerplade. Hvis man vælge at købe fra applestore hvor længe
går der inden man får maskinen?

mvh
Michael
--
If you've done six impossible things this morning
why not round it off with breakfast at

Fra : Anders Hedegren

Dato : 15-08-02 19:31

Michael Hempel-Jørgensen <hempel@miba.auc.dk> wrote:

> [...]
> egen hjemmeside den bedste mulighed? Specielt når man nu bor ude hvor
> køerne har nummerplade. Hvis man vælge at købe fra applestore hvor længe

Du kan sagtens bestille online uden problemer. Visse konfigurationer
sælges endda kun online direkte hos Apple. Der går vist ca. en uge efter
at betalingen er gennemført. Men hvis du ikke har et rigtigt kreditkort
skal du overføre pengene til dem, og det kan tage over en uge for dem
alene at registrere din betaling.

Anders

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-08-02 20:16

On 15/08/02 20:30, in article 1fgz4v8.ou65b5192k4ajN%me@NOSPAMiceduck.com,
"Anders Hedegren" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> at betalingen er gennemført. Men hvis du ikke har et rigtigt kreditkort
> skal du overføre pengene til dem, og det kan tage over en uge for dem

alternativt er der:

<http://www.macxpres.dk>
<http://www.3g.dk>
<http://www.ecommit.dk>
<http://www.caslon.dk>

- og sikkert flere endnu.

Jesper

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Pernille Jensen

Dato : 15-08-02 21:26

> [...]

> egen hjemmeside den bedste mulighed? Specielt når man nu bor ude hvor
> køerne har nummerplade. Hvis man vælge at købe fra applestore hvor længe

Jeg købte G4/867 sidste november. Det var ikke standardkonfiguration,
men der gik alligevel kun en uge før jeg fik den.

I april købte jeg et 17" Studio Display, det havde jeg dagen efter (!),
Det blev sendt fra lager i Holland, så vidt jeg husker.

- Pernille