Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvilket kort performer bedst af disse 2...
Fra : J.F.K

Dato : 15-08-02 13:41

Det ene er et Asus V8200 Ti500 Deluxe, og det andet er et Palit Ti4200 m
128Mb ???

--

- - -

Mvh. John

Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 13:42

J.F.K wrote:
> Det ene er et Asus V8200 Ti500 Deluxe, og det andet er et Palit
> Ti4200 m 128Mb ???

Det mener jeg GF-4'eren gør. Men hvis du smider en hund ekstra, kan du få et
Leadtek, med den fedeste køling

--
Martin K

Fra : Peet.dk

Dato : 16-08-02 02:14

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

GF4 helt klart! Ok, helt klart og helt klart er måske så meget sagt, men det
ER hurtigere. 10-15 frames. Sammenlign selv her
http://www4.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

--
Peet.dk
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 17-08-02 10:35

> GF4 helt klart! Ok, helt klart og helt klart er måske så meget sagt, men
det
> ER hurtigere. 10-15 frames. Sammenlign selv her
> http://www4.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

Samt at GeForce4 Ti4200 har et langt større overclokningspotentiale.
VH Joe