SÅ ER NRPLADERAMMERNE KLAR !!! ;o)))
Fra : Morten Juel

Dato : 15-08-02 10:57

Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )

Hvordan får vi delt dem rundt ??

skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 15-08-02 12:28

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
>
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Lækkert, laaaangt om længe. Glæder mig til at få den monteret.
Lad os få oplæg til en nr ramme samling

--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-08-02 11:35

> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
>
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Fedt , "sjællænderne" kan jo mødes på Stevns på Søndag ?, jeg er der i
hvert fald.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 15-08-02 21:09

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> Fedt , "sjællænderne" kan jo mødes på Stevns på Søndag ?, jeg er der i
> hvert fald.

Jeg tror faktisk også, at jeg vil prøve at kigge derned.

Hvor er det nu lige præcis, og hvor er det, man plejer at mødes, så man kan
følges derned? Med udgangspunkt i Smørumnedre er alle steder i omegnen af
Kbh. og syd- og vestover brugbare...

--
Jørgen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-08-02 21:47

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> følges derned? Med udgangspunkt i Smørumnedre er alle steder i omegnen af

Hej Jørgen.

Vi er, som regel, nogle stykker der mødes på Shell/McD i krydset
Københavnsvej / Værftsvej lige
nord for Køge - med afgang kl. 12.00.

Kommer du fra nord kan du tage Gl.Køgelandevej helt inde fra Toftegårds
Plads eller Køgebugt motorvejen og så dreje fra ved afkørsel 32 ( Ølby) så
er det bare at dreje til venstre over motorvejen, og ned / hen mod Gl.
Køgelandevej / Københavnsvej, så kommer man lige til Shell/McD.

Du skal være velkommen til at køre med.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 15-08-02 22:29

> Vi er, som regel, nogle stykker der mødes på Shell/McD i krydset
> Københavnsvej / Værftsvej lige
> nord for Køge - med afgang kl. 12.00.

> Du skal være velkommen til at køre med.

Tak for tilbuddet! Nu har jeg efterhånden fået planlagt tre weekenders
aktiviteter i én, så jeg skal lige finde en god strategi for at få det hele
til at hænge sammen. Hvis jeg på nogen måde kan nå det, vil jeg være der -
men det kan da godt tænkes, at jeg kommer vestfra...

Jeg kommer i givet fald på den grønne Triumph Trophy 1200.
--
Jørgen - ekspert i at komplicere alting, og efterfølgende redde trådene ud
:-\

Fra : Michael [2760]

Dato : 17-08-02 19:54

Det lyder som en god ide......Jeg smutter med jer hvis det er iorden..?
Mvh
Michael FZR 1000
http://fp.tiscali.dk/fpefambrock/

snip..

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-08-02 14:34

"Michael [2760]" <FZR1000@sporty.dk> wrote in message
> Det lyder som en god ide......Jeg smutter med jer hvis det er iorden..?
> Mvh
> Michael FZR 1000

Det var jo hyggeligt! Nu fandt vi jo ikke helt samme vej tilbage, hvilket
givetvis hænger sammen med mit ringe kendskab til infrastrukturen i Køge og
omegn

Men det lykkedes mig da at finde til Roskilde, og derfra ad de små sjove
veje mod Hove og videre til Måløv for at tanke op.

Det må vi prøve igen en anden gang!

--
Jørgen

Fra : Michael [2760]

Dato : 18-08-02 18:52

Hej Jørgen.....
Jeg troede du skulle ud og kikke på golf baner..?? Ja det var rigtig
hyggeligt. Jeg er også med en anden gang hvis det skulle være..
Michael.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-08-02 19:09

> Hej Jørgen.....
> Jeg troede du skulle ud og kikke på golf baner..?? Ja det var rigtig
> hyggeligt. Jeg er også med en anden gang hvis det skulle være..

Det troede jeg egentligt også, men så var jeg lige uopmærksom et øjeblik,
mens Niels drejede, og da jeg er en sand mester i hurtige beslutninger (hvis
jeg bare lige får lov at sove på dem først), besluttede jeg mig for at
fortsætte hjemad.

--
Jørgen

Fra : Niels S.

Dato : 19-08-02 10:58

Jørgen Winther skrev

> [...]
(hvis
> jeg bare lige får lov at sove på dem først), besluttede jeg mig for at

Jeg kløede mig også lige en gang på hjelmen da du fortsatte lige ud ved
golfbanen, men resonerede ligeledes at du nok hellere ville køre lidt (når
du nu var kommet ud i det gode vejr) frem for at kigge på græsplæner

Det var hyggeligt at møde jer begge 2. I er velkomne til at køre med en
anden gang.

--
Niels S.
VFR800FI - nu med dfm-nummerpladeramme

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-08-02 14:53

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> Vi er, som regel, nogle stykker der mødes på Shell/McD i krydset
> [...]

Tak for invitationen - det er jo ganske hyggeligt dernede ved Stevns. En
anden gang vil jeg nok blive der lidt længere, men jeg havde lidt travlt i
dag.

Har I tradition for at mødes samme sted for at køre til Malerklemmen og
andre lign. arrangementer?

--
Jørgen

Fra : Niels S.

Dato : 19-08-02 11:12

Jørgen Winther skrev

> Tak for invitationen - det er jo ganske hyggeligt dernede ved Stevns. En
> anden gang vil jeg nok blive der lidt længere, men jeg havde lidt travlt i
> dag.

Jeps - ditto her.

> Har I tradition for at mødes samme sted for at køre til Malerklemmen og
> andre lign. arrangementer?

Ja vi mødes altid på Shell/McD kl. 12.00 d. 1. og 3. søndag i måneden til
hhv malerklemmen og Stevns. Derudover mødes vi også når turen går til
Slagelse eller Karoline (2. og sidste søndag), men det er ikke hver måned vi
tager de ture.

Så mød bare frisk op, hvilket naturligvis gælder alle dfm læsere/skribenter.
Som regel er enten Dennis eller jeg der - men der kan selvfølgelig være
enkelte gange hvor vi af familiære eller ferierende grunde svigter.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Juel

Dato : 15-08-02 22:06

oki der bliver uddeling, men hvem af jer kommer ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : René Dahl

Dato : 16-08-02 22:49

> oki der bliver uddeling, men hvem af jer kommer ??

Ta´ 1 med til mig !!
Jeg regner med at kigge ud, desværre har jeg kun 5 km til højerup
Den når dårlig at blive varm.

Mvh.
René Dahl.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-08-02 15:31

> oki der bliver uddeling, men hvem af jer kommer ??

Det gør jeg 99,9999999999999999999999999999999999999999999999 % sikkert

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Michael [2760]

Dato : 17-08-02 19:49

Jeg kommer også...
Michael FZR 1000

Fra : Jørgen Winther

Dato : 17-08-02 21:27

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> oki der bliver uddeling, men hvem af jer kommer ??

Det gør jeg.

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 '94, British Racing Green

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-08-02 11:52

> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
>
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Juhuuuu...!!!

Jeg vil ha min nu nu nu nu nu nu

Kan man få den tilsendt mod naturligvis at betale for transporten. Jeg har
ikke mulighed for at komme nogle steder her i weekenden.

Hilsner,

Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-08-02 12:51

> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Som jeg skrev tidligere, så vil jeg gerne sørge for at dele dem ud til de
folk, der dukker op til Karolinetræffet d. 25.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Morten Juel

Dato : 15-08-02 20:22

hejsa Martin

Vil du prøve at finde ud af hvem der kommer så sender jeg dig rammerne !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **med original DFM nrplade ramme på ! **

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-08-02 22:19

> hejsa Martin
> Vil du prøve at finde ud af hvem der kommer så sender jeg dig rammerne !

Tja, jeg kommer da.

Hvad blev den endelige pris?

I andre der vil have rammerne udleveret ved Karolines, skriv lige en note
her.. Skriv kun hvis i er rimeligt sikre på at i vil være der, ellers skal
de resterende rammer jo sendes med posten endnu engang.
Det skal gå lidt stærkt, da de skal sendes senest torsdag for at kunne nå at
komme frem.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 16-08-02 11:32

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad blev den endelige pris?

Det ville jeg osse gerne vide...

> I andre der vil have rammerne udleveret ved Karolines, skriv lige en note
> her..
det gør jeg helt sikkert, hvodden finder vi hindanden??

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(cb750 f2 '77 + mvx250f '86 til salg http://hjem.get2net.dk/pso-dk )

Fra : anrs

Dato : 17-08-02 14:59

Martin Sørensen wrote:

> Som jeg skrev tidligere, så vil jeg gerne sørge for at dele dem ud
> til de folk, der dukker op til Karolinetræffet d. 25.
>
> signing off.. Martin Sørensen

Jeg har ihvertfald ikke mulighed for at møde op - mon der bliver en andan
dag - eller skal jeg have den med posten?
Anders Enslev Jensen
anrs
Triumph Sprint RS
(Randers)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-08-02 15:17

> Jeg har ihvertfald ikke mulighed for at møde op - mon der bliver en andan
> dag - eller skal jeg have den med posten?

Jeg tror ikke der bliver ret mange andre muligheder.
Det ser ud til, at de fleste må få den sendt med posten.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael [2760]

Dato : 15-08-02 13:16

Hej Morten
Alle tiders....Du er måske hjemme i aften.?? Så kunne jeg da godt finde på
at kører en tur.
Mvh
Michael FZR 1000

Fra : Morten Juel

Dato : 15-08-02 20:21

Ja da, men nu er det jo sent, jeg er dog ligeglad )

Fra : Michael [2760]

Dato : 15-08-02 20:19

Hej M..
Du har ret..det er for sent i dag...

Fra : Peter J

Dato : 15-08-02 21:04

Morten Juel <mp@stofanet.invalid> skrev i en news:ajfth3$o9s$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
>
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Du må gerne sende min til mig hvis du skriver hvad portoen lyder på og
kontonummeret endnu en gang

Peter J
CBR 1K

Fra : Christian Stidsen

Dato : 16-08-02 17:07

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message news:<ajfth3$o9s$1@sunsite.dk>...
> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??
>
> skal vi lave et træf her på sjælland og fyn/jylland gør det samme ??

Hej Morten!
Fik du det med jeg ikke er hjemme for tiden ????

M.v.h.

Christian Stidsen

Fra : Morten Juel

Dato : 17-08-02 00:27

Hejsa Christian

Jeps, din ramme ligger bare og venter på dig )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Morten Juel

Dato : 17-08-02 00:28

Hejsa Til jer der gerne vil vide hvad slutprisen blev, så kan jeg sige
206,50DKr )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 17-08-02 11:57

Hey morten... har du mulighed for at sende den til mig, da jeg desværre ikke
kan komme til karolines den 25???? Smid lige en mail med hvad det koster i
porto, osv...

Brian W.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-08-02 14:37

> Ja hvad skal jeg sige, de står lige her ved siden af mig )
>
> Hvordan får vi delt dem rundt ??

Tak for rammerne - nu skulle du vel egentligt have haft en kop et eller
andet som tak for indsatsen, men det kan du så få næste gang, vi ses!

--
Jørgen