Projektstyringsprogram
Fra : Jeanette Dehliz

Dato : 15-08-02 09:46

Er der nogen som kan anbefale et projektstyringsprogram til MAC i
lighed med MS Project?

Jeg skal kunne bruge det til at styre diverse opgaver med deadlines og
milestones.

Det skal helst være freeware eller shareware!

På forhånd tak!

Hilsen Jeanette Dehliz

Fra : Højsholt

Dato : 15-08-02 10:15

On 15/08/02 10:46, in article
15a42bef.0208150046.255c27fd@posting.google.com, "Jeanette Dehliz"
<dehliz@sol.dk> wrote:

> [...]
> milestones.
>
> Det skal helst være freeware eller shareware!

Hej Jeanette,

Project Planer eller Digital Job Tracker kan måske bruges?

ProjectPlaner: http://www.arctaedius.com/ProjectPlanner/index.html
Digital Job Tracker: http://www.leswoods.co.uk/html/digjobag.shtml

/Højsholt

Fra : Anders Hedegren

Dato : 15-08-02 10:52

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Hej Jeanette,
>
> Project Planer eller Digital Job Tracker kan måske bruges?

> [...]

Jeg studsede lige over dit efternavn. Er Højholt et normalt efternavn?
Jeg har nemlig en ven der hedder det :)

Anders

Fra : Højsholt

Dato : 15-08-02 11:45

On 15/08/02 11:52, in article 1fgyfvd.arz5mi17c9u9sN%me@NOSPAMiceduck.com,
"Anders Hedegren" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Jeg studsede lige over dit efternavn. Er Højholt et normalt efternavn?
> Jeg har nemlig en ven der hedder det :)
>

> Anders

Hej Anders,

Nej, Højsholt er særlig normalt. Det er kun ganske få der har det efternavn.

/D. Højsholt

Fra : Anders Hedegren

Dato : 15-08-02 19:27

> Hej Anders,
>
> Nej, Højsholt er særlig normalt. Det er kun ganske få der har det efternavn.
>

> /D. Højsholt

Så kender du måske ikke en ranglet fyr der hedder Jesper? :)

Anders

Fra : Højsholt

Dato : 16-08-02 05:15

On 15/08/02 20:27, in article 1fgz4ia.zm6z2d2fcmqzN%me@NOSPAMiceduck.com,

> Så kender du måske ikke en ranglet fyr der hedder Jesper? :)
>

> Anders

Nope! Ham kender jeg ik'.
Jeg kan se, at Preben Bøbker Nielsen har været så flink, at finder ud af
hvor manger Højsholt'er der er: 25 alt. (jeg tror nu der er flere?)
Jeg kender ca. de 10-15 stykker

/Højsholt

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-08-02 12:01

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Jeg kan se, at Preben Bøbker Nielsen har været så flink, at finder ud af
> hvor manger Højsholt'er der er: 25 alt. (jeg tror nu der er flere?)

Det er der _ikke_, hvis du altså anser Danmarks Statestik for at være
troværdig.
< http://www.dst.dk/navne>

/Preben (Der findes 15271 mænd med fornavnet Preben)
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-08-02 12:15

In article <1fh0epb.js0q4itrsry8N%spam1@os.dk>,
spam1@os.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote:

> Det er der _ikke_, hvis du altså anser Danmarks Statestik for at være
> troværdig.

En søgning på eget efternavn viser at den er troværdig.
..

Fra : Højsholt

Dato : 16-08-02 12:29

On 16/08/02 13:15, in article
newsspam4-D2DA92.13151616082002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> En søgning på eget efternavn viser at den er troværdig.
> .

Ja, så er den vel go' nok!

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-08-02 00:06

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> On 16/08/02 13:15, in article
> newsspam4-D2DA92.13151616082002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"

> Ja, så er den vel go' nok!

Det er da ingenting. Min farmors pigenavn var Bølner. Det kunne jeg jo i
princippet lige så godt have heddet. Der er vist kun min fars fætter
Frede tilbage med det navn, og han har ingen børn.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-08-02 07:57

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Det er da ingenting. Min farmors pigenavn var Bølner. Det kunne jeg jo i
> princippet lige så godt have heddet. Der er vist kun min fars fætter
> Frede tilbage med det navn, og han har ingen børn.

Hvis han også har doneret i den der sædbank, kan man jo aldrig være
HELT sikker!

Dr. Bølner lyder ... anderledes .. end doktor Münster.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-08-02 22:48

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Nej, Højsholt er særlig normalt. Det er kun ganske få der har det efternavn.

25, helt præcist.

/Preben

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-08-02 12:01

> [...]

> milestones.
>
> Det skal helst være freeware eller shareware!

www.pure-mac.com

her er lidt af hvert

--
Med venlig hilsen Jesper )