Hvilken sketch med Jørgen Ryg?
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 14-08-02 23:20

Jeg forsøger i øjeblikket for en bekendt at opspore en sketch med Jørgen
Ryg. Den skulle handle om noget med et plejehjem....og det er desværre hvad
hun lige umiddelbart kunne huske om den

Hun mente dog at den skulle hedde Plejehjemmet (eller så´rn noget), men
Københavns kommunes biblioteker har ikke noget Ryg-materiale med sådan et
nummer på.

Nogen der har et godt bud på hvad sketchen kan hedde?

Mvh Mads

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-08-02 23:38

Hejsa

Jeg skal lige se om jeg kan komme i tanker om den, Det er bedstemor med
slag i, eller sådan noget....Den hvor han fodrer duerne, medens katten
bliver listet op af tasken, så hun får fodret dem alle.. Kan det ikke
passe..?

Hilsen Benny

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:ajeli6$1c77$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 14-08-02 23:46

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slag i, eller sådan noget....Den hvor han fodrer duerne, medens katten
> bliver listet op af tasken, så hun får fodret dem alle.. Kan det ikke

Mjoooh....ikke helt utænkeligt.

Mvh Mads

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-08-02 23:47

Hej igen

Jeg er ikke sikker, men det kan være den der hedder " Fru Duerlund "

Hilsen Benny

Fra : Ole Damgaard

Dato : 15-08-02 03:36

> Hej igen
>
> Jeg er ikke sikker, men det kan være den der hedder " Fru Duerlund "
>
> Hilsen Benny

tjah måske - der var nu ikke meget plejehjem i den - den foregår i en park.
I cirkusrevyen 1975 havde han en sketch, der hed "Pensionisterne" måske er
det nærmere den - eller i Tivolirevyen 1977 havde han den der hed
"skolesøgende pensionist"
mvh ole

Fra : Keld Gydum

Dato : 15-08-02 08:50

Hej Mads ...

Har været på www.bibliotek.dk og fundet dette:
CD
Ryg, Jørgen
Jørgen Ryg

1 cd, Stereo
Forlag: EMI
EMI 1396022
Indhold:
Enlig far ; Hjem fra Safari ; Min kone vil skilles ; Fru Duerlund ;
Nytårsaften hos familien Danmark

Her har du lidt at gå efter og den kan hjemkaldes fra Alle biblioteker også
dit nærmeste - og jeg er meget enig i at det du søger er "Fru Duerlund" -
kan ikke tænke mig andet ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum