Hvordan sender en mail i outlook 2000 som ~
Fra : Morten Løyche

Dato : 14-08-02 21:16

Hej alle

Hvordan sender jeg en mail ud til folk som html i outlook ?

Hvis jeg har lavet en html side som jeg gerne vil sende ud til folk
via outlook 2000 så når de modtager mailen så bliver den vist som en
html side ,hvis deres mail er sat op til det.
Ja jeg ved at jeg kan inde i outlook sætte den til html via post format
men probelmet består i at jeg gerne vil lave en standart html side som
så jeg kan rette i og derefter sende den ud via outlook?
findes der noget free ware til dette eller hva'

Håber at i kan hjælpe

MVH
Morten

Fra : Mads Leth

Dato : 19-08-02 11:12

Hej

Jeg har ikke Outlook 2000, men i Outlook Express kan man vælge:
Meddelse-Ny ved hjælp af-Webside

Kan du ikke bruge det?

Måske kan du oprette din webside som et brevpapir og bruge det?

Mads

Fra : pre

Dato : 19-08-02 18:48

Det er lidt svært at forstå dit problem, for i Outlook kan du sende
websider på flere forskellige måder. Kik i hjælpeteksterne, søgeordet
Web gi´r dig det hele.
Hvis du bruger IE6, kan en aktuel webside rettes gennem Word og derefter
mailes uden videre.

© pre 2002