vision plus, hvor i Odense, erfaringer ?
Fra : Ole Larsen

Dato : 14-08-02 21:11

pæren der ifgl. philips skulle give 50% mere lys - kender nogen et salgssted
i Odense ? Og har nogen erfaring med dem ?
PFT
Ole

Fra : T

Dato : 15-08-02 14:40

vi sælger dem for 195,- sætttet men pga de 50% mere lys er levetiden også
kortere ca 7000 km
dog har vi fået H4 xenon gas pærer med et meget klart og blå hvidt lys til
samme pris og længere levetid

mvh Tommy
Toyota Aalestrup

Fra : albert

Dato : 15-08-02 21:03

Jeg købte mine på Shell til 285, hvilket næppe er billigt

Derimod vil jeg berette lidt om effekten. Det er ganske simpelt utroligt
hvad sådanne et par stykker kan oplyse. At den skulle lyse 50% mere er jeg
ikke spor i tvivl om at den gør, og jeg vælger dem uden tøven næste gang
uanset pris.

Jeg har dem monteret på en CBR1000 SC24, hvor jeg har fusket lidt,således at
begge lamper er tændt på både normal og langt. Den ene lampe lyser langt,
og den anden kortere, således at et stort område bliver lyst op.

På normalt lys, bliver vejen fuldstændigt lyst op godt 40-50m frem, hvilket
er det samme som for biler.

På lang lys er vejen fuldt synligt ca. 200m og 300m frem kan der svagt ses
lys. Dette betyder at man kan holde normal landvejshastighed i total mørke
uden at det går ud over sikkerheden.

mvh Albert