dt
Fra : Lars Nielsen

Dato : 14-08-02 19:21

hej NG

Må en DT fra 1995 koste 15.000?

LN

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-08-02 19:39

Det kommer vel an på hvilken DT vi snakker om, 125, 175 .....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Pein

Dato : 14-08-02 20:01

"Lars Nielsen" skrev ...

> Må en DT fra 1995 koste 15.000?

Tja, hvis det f.eks. er en DT125R i rimelig stand. I god stand kunne sådan
een såmænd godt være dyrere. Men muligvis er jeg ikke objektiv.
Hvis det er en DT175'er skulle den være sprit-ny før jeg ville overveje at
give 15.000 for den.

Mvh.
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Jarl Olsen

Dato : 15-08-02 05:18

Hej NG
Har lige solgt en Yamaha DT 175 årg 99 km 10500 nyhonet, nyt stempel, aso
synet med plader kr 12000,-.
Nu ved du hvad de kan fås til.
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker
af olie og benzin, men den er skæg
hvergang.
www.pcman.dk
pcman@pcman.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-08-02 06:27

"Lars Nielsen" <pinkilars[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej NG
>
> Må en DT fra 1995 koste 15.000?
>
> LN

Jeg har lige fået 17500,- for min dt125r fra 1995 med 18000 på km tælleren!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : Henning

Dato : 15-08-02 10:25

> Jeg har lige fået 17500,- for min dt125r fra 1995 med 18000 på km tælleren!

Så var den vel uden spor af at have været brugt uden for asfalten? Ellers må jeg kunne få 18kkr for min "96'er" :)

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-08-02 12:39

"Henning" <henning@see.sig> skrev i en meddelelse

> Så var den vel uden spor af at have været brugt uden for asfalten? Ellers
må jeg kunne få 18kkr for min "96'er" :)

Der har været kørt en del offroad på den men er så blvet total renoveret for
1,5 år siden med nye lejre og alt larkeret om + nyt stempel kit!

Men efter den er blevet renoveret har den ikk været udsat for de vilde
belasninger bortset fra uheldet!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R