Andalusien/Spanien i marts
Fra : Inger Buchard

Dato : 14-08-02 19:02

Hvordan strikker man en rundtur i Andalusien sammen: fly, billeje, hoteller?
Der er væsentligt, at turen foregår lø-lø eller sø-sø.
Startour har et arrangement fre-fre, men det går ikke p.gr. af
arbejdsforpligtelser.
Udrejse helst Billund, men Kbh eller Hamburg er mulige alternativer.
Inger

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 14-08-02 20:25

"Inger Buchard" skrev i en meddelelse...
> [...]
> arbejdsforpligtelser.
> Udrejse helst Billund, men Kbh eller Hamburg er mulige

Jeg var på en sådan hjemmestrikket tur i 14 dage i årsskiftet
2001/2002. Fløj med Bravo Tours, men dette kun fordi vi var for
sent ude. Krone Rejser (mener jeg, de hedder) flyver temmelig
billigt til Malaga, men vist kun fra København. Bilen lejede vi
gennem Holger Hellis. Fin fin service og gode biler. (Holger
Helle er kendt mht. brugtbilshandel i Silkeborg, så Holger Hellis
er et dansk foretagende). Hotel havde vi kun bestilt den første
nat, da vi landede sent i Malaga. Ellers kørte vi blot rundt og
havde ikke problemer med at finde overnatning.

Men tag og køb JyllandsPosten i weekenden. Der er ofte annoncer
om fly til Malaga, samt om billeje i Malaga. I kan selvfølgelig
også søge på flymuligheder via nettet, fx gennem Jubii.

Skulle I have lyst til at læse om / se billeder fra vores
hjemmestrikkede tur, så kan den studeres med udgangspunkt i
følgende oversigtsside:

http://www.sportslex.com/dk/c/1/sp_andalucia_2001_2002.htm

Rigtig god fornøjelse. Marts er garanteret en bedre måned end
årsskiftet, for nogle steder var det lidt koldt om natten. De
kære spanioler, udlandsdanskere og andet godtfolk må virkelig
fryse om vinteren. I bedste fald en lille radiator gør det altså
ikke i en lejlighed...

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-02 22:30

> Hvordan strikker man en rundtur i Andalusien sammen: fly, billeje,
hoteller?

Prøv evt. www.granada.dk, de er agent for en spansk hotelkæde der hedder
Paradores, der har en række spændende hoteller rundt om i Spanien. Der er
noget med et hotel-pas til 6 overnatninger. Har ikke selv prøvet det, men
blev meget fristet af de mange muligheder.
Go' tur!
Hilsen Lise