Filer til serveren...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 14-08-02 18:56

Hej
Jeg er igang med at programmere en server klient applikation. Blandt andet
snakker klienterne med en database som ligger på serveren, men jeg vil også
gerne have mulighed for at kunne transportere filer til serveren. Jeg har
overvejet lidt om FTP var en god ide, fordi man så stadigvæk kan bruge
softwaren over internettet, men jeg kan ikke rigtigt lide ideen med at der
også skal konfigureres en ftpserver på serveren. En anden mulighed var at
overføre filerne direkte over netværket...
Er der nogle der har en god ide til hvordan det kan gøres?

Mvh
Thorbjørn Jørgensen

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 15-08-02 10:56

Det er muligt at gøre, jeg vil ikke lige poste nogle af de eksempler jeg har
her, da de er ret store.

Men søg på www.planetsourcecode.com efter noget "file transfer" eller
lignende. Hvis planet source code er nede (Er den meget for tiden, nogen der
ved hvorfor?) så smid en mail til mig, så sender jeg dig det jeg har.