tekstbokse..
Fra : varde

Dato : 14-08-02 17:57

Hvad er det man skal gøre for at ens tekstbokse osv, bliver på plads, uanset
om man ser siden i 1024, eller 800 ?

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-08-02 21:08

Brug absolut positionering.

Fra : varde

Dato : 15-08-02 14:21

Det har jeg også gjort...men prøv selv at se..

http://home19.inet.tele.dk/varde/kontakt1.htm

Det er Logoet osv. til venstre der flytter sig.

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 12:07

Logoet flytter sig ikke. Det er tabellen i baggrunden der flytter sig.
Hvis du bruger px i stedet for % på den, holder den op.

Fra : varde

Dato : 16-08-02 14:12

Det lyder fint at du har løsningen..men hvordan laver jeg det om.... ??

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-02 00:24

Højreklik | Egenskaber.