Nokia3310 skidt i højtaler
Fra : dion

Dato : 14-08-02 14:18

Min 3310 havde en god lydkvalitet i starten, men nu efter snart 2 års brug er det
blevet elendigt.
Nogen siger at det må være skidt i højtaleren.
Jeg tør dog ikke skille den ad før jeg hører fra en, der har prøvet det og kan sige
hvor svært det er.

Fra : Geltzer

Dato : 14-08-02 20:26

Det er faktisk ikke svært. Du skal bruge en torx skruetrækker.
Når begge sider af coveret er pillet af, sidder der 6 torx-skruer.
Af med dem og du kan lirke hele pladen af hvor højtaleren sidder på.

Ved ikke hvor du bor, men i Aalborg er der et firma der hedder MODIFY som
sælger res. dele til Nokia mobilos

se link.
http://www.modify.dk/products.asp?mode=r33xx#

Jeg har lige haft sønnens mobil skilt af (3310).
Moderen fik den fikse ide at vaske hans fodbold tøj. Glemte at checke
lommerne og gæt hvad der var i dem.
Kan tilføje at sønnen har den mest velduftende 3310 i miles omkreds (dufter
af bamseline/snoggle).
Men kan den ringe..........gu kan den ej.
Har lige bestilt en ny ved Telekæden (99,- + 40,- pr måned i 6 måneder)
Det var sgu billigt.

Hilsen Geltzer

Fra : helloo.dk

Dato : 14-08-02 20:59

> [...]
> Men kan den ringe..........gu kan den ej.
> Har lige bestilt en ny ved Telekæden (99,- + 40,- pr måned i 6 måneder)

Hvorfor sender du den ikke til en af os unlockere?? Kan den fixes koster det
men kan den ikke er det gratis..
hilsen helloo.dk

Fra : dion

Dato : 15-08-02 23:19

Tak for hjælpen. Det var nemt, med den rigtige skruetrækker. Men jeg fandt intet
synlig skidt under højtaleren.
Den er ikke til at lirke ud -umiddelbart-
Nu må jeg nok have fat i en ny højtaler inden jeg begynder at bruge vold for at
fjerne den gamle højtaler...
dion
--------------------
original message from geltzer@mail1.stofanet.dk

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-08-02 09:48

Hej

Et godt råd

Brug f.eks www.hell00.dk
De er venklige og hurtige til at diagnosere hvad der kan være galt og det
koster ingenting hvis de ikke kan reparere den.

Havde selv en 3310 hvor printet var defekt de købte 3310 til reservedele.

Venlig hilsen

Preben Christensen

Jeg skriver på vegne af mig selv og ikke for Helloo.dk