Frames
Fra : HH

Dato : 14-08-02 16:01

Hvad kan jeg gøre for at få min browser (IE 5) til at understøtte
frames? Når jeg surfer står der nemlig ofte at min browser ikke
understøtter frames.

Med venlig hilsen

Helga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kurt Kristensen

Dato : 14-08-02 16:08

HH wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvad kan jeg gøre for at få min browser (IE 5) til at understøtte
> frames? Når jeg surfer står der nemlig ofte at min browser ikke
> understøtter frames.

Formodentlig er det i søgemaskinerne, du ser det.
Det er ikke fordi din browser ikke understøtter frames, men fordi
søgemaskinen ikke gør det.
Hvis du går ind på disse sider, ser du dem vel med frames og hele
pivetøjet.