Macintosh Classic (ja det _er_ relevant)
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-08-02 14:41

Sidder med ovenstående og skal skifte et PRAM batteri, har skilt den ad,
men kan ikke liiiige se, hvor det er.

Der findes sådan nogle "eksploderede" tegninger til flere Apple. Har
sæøgt rundt på apple.com, men det gver ikke noget. Det hjælper jo heller
ikke meget, når man ikke har et godt engelsk ord for den slags tegninger

Har nogen et virksomnt link, eller kan beskrive, hvor batteriet sidder
(regner med at det er 3,6 1/2 AA size, som i pizzaboksene)
- så bliver jeg glad (igen)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 14-08-02 16:18

Trylleordet hedder "service manual". Jeg kan ikke lige huske hvor det er,
men der findes mindst een side hvorfra man kan downloade et hav af mac
manualer.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-08-02 16:20

Henrik G. Jacobsen <nospam@brakmark.dk> wrote:

> Trylleordet hedder "service manual". Jeg kan ikke lige huske hvor det er,
> men der findes mindst een side hvorfra man kan downloade et hav af mac
> manualer.

http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-08-02 22:29

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html

Tak begge. Det _var_ jo netop dén. Da jeg så linket var der en klokke
der ringede (lidt for sent må man sige).
Det tog blot ti minutter at finde frem til og skifte batteriet - der
sidder _bagerst_ på Logic Boardet, som derfor skal afmonteres. Men det
er Piece of Cake. Nu spiller classic'en fint igen - det er herlig
nostalgisk.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mikael Kern

Dato : 14-08-02 21:16

http://my.elkhart.com/mlewis/classic.html
http://manuals.info.apple.com/Apple_Support_Area/Manuals/desktops/UsingYourMacClassic.PDF

http://www.jagshouse.com/classicrepair.html
http://lightning.prohosting.com/~classicm/profiles/productmanuals/classicclassicii.pdf

http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html
http://w3.trib.com/~dwood/oldmac.shtml
http://www.mac512.com/links.htm

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 16-08-02 16:44

Jeg har hentet "imac_summer01.pdf"

Men ak - det er et 265 siders dokument uden andet end hvide sider...

piiiv

(= hjælp)

venlig hilsen

Martin

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-08-02 00:21

Martin Ammentorp <ammentorp@FJERNMIGget2net.dk> wrote:

> Jeg har hentet "imac_summer01.pdf"
>
> Men ak - det er et 265 siders dokument uden andet end hvide sider...
>

> piiiv
>
> (= hjælp)

Har lige været inde og kigge på siden, men da filen er mere end 9 Mb vil
det tage mere end tyve minutter på min langsomme ISDN, såååå - jeg har
ikke prøvet at hente den ned.

Men det lyder mærkeligt, at det skulle være bare hvide sider? ;-( Surt
show.

Andre med hurtige forbindelser, der kan hjælpe Martin?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-08-02 19:17

> [...]

> Jeg har hentet "imac_summer01.pdf"
>
> Men ak - det er et 265 siders dokument uden andet end hvide sider...

Hej Martin.

Jeg har lige hentet "imac_summer01.pdf", og den fejler intet.
- hvis det kan være/blive til nogen hjælp?

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-08-02 22:43

henrik.r@mail.dk (Henrik Rasmussen) wrote in news:1fh6iqd.8ftlcit9xabkN%
henrik.r@mail.dk:

> Hej Martin.
>

> Jeg har lige hentet "imac_summer01.pdf", og den fejler intet.
> - hvis det kan være/blive til nogen hjælp?

Hvis man ser et PDF-dokument i version 1.4 (Acrobat 5) i en tidligere
version af Acrobat, så kan siderne godt være helt blanke. Løsning: hent
den nyeste Acrobat Reader.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-08-02 04:00

Hej Mich

Du får lige en manual, når Stofanets mailserver kommer op igen...

"Mich. Ottosen" wrote:

> Sidder med ovenstående og skal skifte et PRAM batteri, har skilt den ad,
> men kan ikke liiiige se, hvor det er.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,