Efterårsferien
Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 14-08-02 13:25

Som ny cv ejer, så er mine spørgsmål:

Er det noget ved at campere i efterårsferien.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : John

Dato : 14-08-02 15:15

Prøv Jesperhus der er tilbud i efterårsferien vi har været der de sidste 3
år.
MVH John Fyn

Fra : Jan Pedersen

Dato : 15-08-02 15:29

> Er det noget ved at campere i efterårsferien.

Hvad skulle der da være i vejen med efterårsferien ??

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 15-08-02 19:39

Jeg tænkte noget i retningen, er der overhovedet nogen på campingpladserne ?
det er jo ikke noget ved at rende rundt på en øde campingplads.

Tilgiv mig hvis det er et dumt spørsmål, men jeg er jo ny med cv.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-08-02 22:00

Kaj Erik Olsen wrote:

> Jeg tænkte noget i retningen, er der overhovedet nogen på campingpladserne ?
> det er jo ikke noget ved at rende rundt på en øde campingplads.

Der er rigtig nok mere stille på pladserne i yderperioderne - ligesom at
pladsernes butikker ikke har det samme udvalg som i sommerferien.

Men efterårsferien betyder ofte, at der er masser af liv på pladserne.
Vi har det ellers helt fint med at campere hele året! Der er en særlig
stemning ved den omkringliggende natur - og skoven er da pragtfuld om
efteråret. Det er også specielt rart at sidde i den varme vogn, mens
elementerne raser udenfor. Et krus varm chokolade og varme æbleskiver
efter en tur langs stranden under en efterårsstorm er da heller ikke at
foragte, vel? Eller hvad med at nyde en frostklar dag med sne og så ind
i varmen...

Jo, alle årstider har sin egen charme.

> Tilgiv mig hvis det er et dumt spørsmål, men jeg er jo ny med cv.

Der er ingen (næsten da) dumme spørgsmål - alt har jo været nyt for os
alle...

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage