Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax Optio 330 remote
Fra : Hauge

Dato : 14-08-02 11:48

Hejsa

Jeg har et Pentax Optio 330 digi-kamera, og ved at der er mulighed for at
styre det med en remote, men er der nogen der har prøvet det, og ved lidt om
hvordan det virker?
Jeg vil jo helst undgå at skulle købe een eller anden original Pentax, der
nok koster en bondegård, og var jo selvfølgelig også interesseret i om nogen
kender formatet på de koder der sendes som ir.

Mvh Hauge

Fra : Pico

Dato : 14-08-02 15:40

Hauge wrote:
> [...]
> Pentax, der nok koster en bondegård, og var jo selvfølgelig også
> interesseret i om nogen kender formatet på de koder der sendes som ir.

Jeg kender ikke noget til en IR remote til dit kamera, men til mit videokamere
har jeg en remote. Det virker bare perfekt.
Har du ikke mulighed for at låne en af de IR fjernbetjeninger man kan få til
TV og Video, nogle af dem kan programeres. Jeg ville prøve om det kan lade
sig gøre.
Pico