sigma design hollywood X-CARD
Fra : Thomas

Dato : 14-08-02 10:50

nogen som kender en importør i danmark af det nye x-card som også kan
vise divx film??

Anybody around here that knows of a company that imports the new X-CARD??

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-02 13:04

Jeg tror simon gør.. han har vist et, kan det godt se ud til!

Fra : Simon...

Dato : 14-08-02 18:09

> Jeg tror simon gør.. han har vist et, kan det godt se ud til!
Ikke lige nogen der er i Danmark, men jeg har købt mit i Tyskerland, og med
UPS
kostede det vidst nok 177EU ~ 1400 kr... ganske fin og hurtig service, men
jeg må lige advare
dig om xcardet, det er ikke hvad jeg ved af kompatibelt med Div3 (DivX v.3)
og der er stadig en helt masse der encoder
i dette.... dont ask me why...

site til at købe:
https://www.ssl-page.com/videodigital/english/index.html?main.htm som
vidst nok er www.dimeso.de ... de var ganske flinke osv.
UPS transport var vidst ikke på listen over måder man kunne sende på, men
man kan angive hvordan man vil have det hvis man vil have noget specielt...

mvh.Simon

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-08-02 13:49

"Thomas" <trviborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nogen som kender en importør i danmark af det nye x-card som også kan
> vise divx film??

Har endnu ikke set det i dk, men det fåes da i norge fx:
http://www.kneet.no/undersider/undersider/skjermkort.html det kommer nok til
at stå til 1500dkr når der engang er nogle der lige gider at føre det

VH
Peet
DK

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-08-02 00:57

<----------------->
> [...]
til
> at stå til 1500dkr når der engang er nogle der lige gider at føre det

Det må siges at være Extremt dyrt, syntes at kunne huske man kunne preordre
hos sigma først på året til en pris af 99,- USD.

Her kan det fåes til 83,- USD.

<http://www.provantage.com/FP_72342.HTM>

Prøv evt. at ringe til den Danske importør som kan finder her
http://www.realmagic.com/sales/europe.htm

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 15-08-02 09:19

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> [...]

preordre
> hos sigma først på året til en pris af 99,- USD.

Jeg synes også det virker ekstremt, men jeg har ikke haft noget at
sammenligne med, så jeg ved ikke om det er dyrt i forhold til andre steder.
Havde dog selv hollywood + kort i gamle dage, og det gav jeg vist 700 for,
så jo, der er da lidt prisforskel. Men, mon ikke også der kommer nogle andre
producenter med sigma designs chip, det plejer der da

Peet
DK

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-02 15:41

> [...]
> vise divx film??
>
> Anybody around here that knows of a company that imports the new X-CARD??

Da det ser ud til at du kan en smule vestjusk vil jeg foreslå dig at kigge i
Sigmadesigns nyhedsgrupper!

Du finder Sigmadesignsnyhedsserver her:

news.sigmadesigns.com

Kig i grupperne REALmagic og REALmagic.questions

Claus

Fra : Thomas

Dato : 15-08-02 18:19

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message news:<3d5a6bd8$0$87269$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Du finder Sigmadesignsnyhedsserver her:
>
> news.sigmadesigns.com
>
> Kig i grupperne REALmagic og REALmagic.questions

Vil bare lige sige tusind tak for hjælpen fedt at vide at man kan få svar på
sine spørgsmål sagligt. (har ikke lige haft det store held andre steder TAK

Fra : Peet - DK

Dato : 16-08-02 09:15

Se news:dk.marked.privat.edb der er ikke mindre end 2 stk til salg

--
Peet - DK
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.