Schweisshund /sporhund i sverige?
Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 14-08-02 07:58

I nat tager jeg afsted for at komme på min første bukkejagt udenfor landets
grænser. Det bliver nær Aneby (Jönköping, Sverige). Som her hjemme skal man
tilkalde en schweisshund, hvis der er behov for det. Jeg har "rodet" rundt
på det svenske jægerforbunds hjemmesider uden at finde en liste, samt
skrevet til dem uden at få en reaktion.

Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde en liste med de svenske
sporhunde fører?

Jeg håber ved gud ikke at jeg får brug for nummeret. Jeg håber forventer at
det bliver lige som at tage en paraply med - hvis man har husket den, skal
det nok holde tørvejr - hvis man har glemt den, kommer man til at mangle
den

Knæk og bræk til alle i andre der også skal til årets anden bukke premiere.

Steen

PS: Indskød min rifel i mandags i Kimberhøje/Svenstrup. Der var knapt 10
andre i den korte tid jeg var der - alle jægere

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 14-08-02 09:07

Jeg fik alligevel en reaktion fra det svenske jægerforbund. Jeg har vedlagt
mailen nedfor, hvis andre skulle have brug for samme oplysninger.

Mvh Steen

--------

Hej!

Det finns en site som heter www.birddog.nu . Där finns en eftersökservice
med spårhundar där förare kan anmäla sig.
Här är direktlänken:
http://www.birddog.nu/hundservice/esok/esokframe.htm

Vänliga hälsningar
Madeleine Thörnqvist, webbredaktör