Hvor får man reservedele til en suzuki på ~
Fra : Jesper Kimer

Dato : 14-08-02 07:41

Hej Gruppe!

Jeg har haft min mc stående på værksted i over en måned fordi mekanikeren
ikke ved hvor han kan få et tandhjul hjem til anden gearet i gearkassen!

Motorcyklen er en gsxr 400r (gk76a) hvilket åbenbart gør det meget
besværligt at få fordi den ikke officielt er importeret...

Der er selvfølgelig rødvin til den der kommer med et hint, om hvor jeg kan
købe mit tandhjul og dermed nå og køre lidt i år! :)

Mvh. Jesper Kimer

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-08-02 07:40

Uden at være sikker, så mener jeg at jeg før har hørt at der er solgt mange
af dem i Holland/Belgien. Så måske hvis du kan finde en on-line forhandler
der....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : SLP/JM

Dato : 14-08-02 08:19

"Jesper Kimer" <jesper@kimer.dk> skrev >
> Jeg har haft min mc stående på værksted i over en måned fordi mekanikeren
> ikke ved hvor han kan få et tandhjul hjem til anden gearet i gearkassen!

Jeg har købt dele hos http://www.redcarmotorcycles.co.uk/ og de leverer ret
hurtigt.

Jeg ved dog ikke, om de kan levere dele til en GK76A, men der kører da nogle
stykker rundt i UK, så det er et forsøg værd at skrive til dem.

--
Susanne

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-08-02 15:41

"Jesper Kimer" <jesper@kimer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er selvfølgelig rødvin til den der kommer med et hint, om hvor jeg kan
> købe mit tandhjul og dermed nå og køre lidt i år! :)

Hejsa

Prøv denne her side... http://www.ridersmotorcycles.co.uk/

Jeg har lige købt en M-max box til min RF400 som også er special import!

de gør mest i importerede Mc'er!

Meld lige tilbage hvis du finder noget et sted.. så vi ved hvor de kan få
fat i tingene!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R