Moses Hansen...
Fra : Cyril Malka

Dato : 13-08-02 23:33

Som én af mine bedste venner skrev, og som jeg kan tilslutte mig om Moses
Hansen:

I øvrigt beundrer jeg Moses Hansen for hans tro, men ganske afgjort ikke
hans misbrug af den fornuft, som Gud også har udstyret ham med.

.... Lad det være til eftertanke...
--
Venligst

Cyril Malka

et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 14-08-02 20:47

Cyril Malka med adressen cyril@fjerndette.malka.dk skrev:

> ... Lad det være til eftertanke...

Nu må vi vist snart have den dk.livssyn.kristendom.moses.hansen

Lars Erik Bryld
14 aug AD 2002
Skt. Maximilian Maria Kolbe

Fra : arc@na

Dato : 14-08-02 21:04

"Lars Erik Bryld" <lars-erik@dadlnet.dk> wrote in

> Nu må vi vist snart have den dk.livssyn.kristendom.moses.hansen

Han kan da bringe folks pis i kog, ser det ud til...

arc@na

Fra : Newsreader

Dato : 14-08-02 23:20

On Wed, 14 Aug 2002 21:47:20 +0200, "Lars Erik Bryld"
<lars-erik@dadlnet.dk> wrote
in <%sy69.162$6T4.2951@news.get2net.dk>:

>Nu må vi vist snart have den dk.livssyn.kristendom.moses.hansen

og killfilter på alle andre grupper ...

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: research@direkte.org