Silvertail
Fra : Hald

Dato : 13-08-02 21:39

Hej

Nogen der har erfaringer med Silvertail-potter til Dragstar 1100. Overvejer
at købe et par stykker til 2200 kr. Men lyder de nu godt, og kan de holde?
I øjeblikket har jeg BSM-potter på, og det er noget skrammel.

Mvh Peter Hald, XVS 1100

Fra : Buck

Dato : 14-08-02 09:18

Så vidt jeg husker kan du få Silvetail i to versioner: En Lovlig og en der
lyder godt

Silvertail er vistnok ganske udmærket, men forholdsvis dyr!

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Mich@el

Dato : 19-08-02 11:46

Hejsa.

Hald skriver:

> [...]
> at købe et par stykker til 2200 kr. Men lyder de nu godt, og kan de holde?
> I øjeblikket har jeg BSM-potter på, og det er noget skrammel.

Jeg har silvertail på min Virago, og det er de ulovlige jeg har.

De har dog den fordel at det godt kan lade sig gøre at køre "lydløst" Dvs. uden
buldren, bare man holder sig under 3.000omdr. Og her er farten ca. 80km.

Det er en flot udstødning, blot bliver svejsningen hvor de er hæftet fast
kedelig med tiden.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel