CS
Fra : Zalasta

Dato : 13-08-02 20:25

Jeg spillede på en dansk server og så kom jeg til at kigge på en efter jeg
var dø, og så at han skiftede mellem to primær våben, hvordan har man to
primær våben?
Er det snyd eller hvad?

Fra : rasmus carlsen

Dato : 13-08-02 21:19

> Jeg spillede på en dansk server og så kom jeg til at kigge på en efter jeg
> var dø, og så at han skiftede mellem to primær våben, hvordan har man to
> primær våben?

- det tror jeg ikke han gjorde. Men han brugte nok "Last uses weapon",
hvilket er ret smart, hvis man bruger wappen ... så lader den nemlig meget
hurtigere.

ras

Fra : NoName

Dato : 13-08-02 22:16

Kan du ikke uddybe lidt mere om hvordan det virker med at lade uhrtigt, det
vil jeg da gerne vide??

MVH. Henrik

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-08-02 19:22

On Tue, 13 Aug 2002 23:15:57 +0200, "NoName"
<no_nameREMOVE@get2net.dk> wrote:

>Kan du ikke uddybe lidt mere om hvordan det virker med at lade uhrtigt, det
>vil jeg da gerne vide??
Hvis man, lige efter at have skudt med awp, skifter to gange hurtigt
efter hinanden, slipper man for at skulle vente på at han trækker i
lade-håndtaget. Hvis man er hurtig nok kan man endda nå at skifte
inden den registrerer at kuglen er brugt, sådan så man affyrer skuddet
uden at bruge ammunition.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen