Stempel og cylinder - CB250RS
Fra : Martin Frederiksen

Dato : 13-08-02 20:21

Hejsa allesammen.

Jeg står med et problem. Min ellers elskede Honda, har lavet numre, og nu
mangler jeg en cylinder og et stempel (til nød, blot stempel og en honing)
Men jeg kan ikke finde disse stuper til min maskine. Nogen forslag til hvor
jeg kan lede?
Har ellers forespurgt min ellers trofaste breaker i UK, men han har ikke
lige den slags liggende mere
Forslag anyone??

/Mvh Martin Frederiksen - CB250RS årg. -83

Fra : Bernhard

Dato : 13-08-02 22:00

"Martin Frederiksen" <martinf@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler jeg en cylinder og et stempel (til nød, blot stempel og en honing)
> Men jeg kan ikke finde disse stuper til min maskine. Nogen forslag til

http://www.dmcn.dk/ er der vist et link til div. ophuggere mv. både
herhjemme og i udl.

Ellers er NG: dk.marked.privat.motorcykel.stumpemaked
en mulighed (har dog ikke selv haft succes derinde!)

Wheeler

Fra : mikkel \(CB 600 F\)

Dato : 13-08-02 23:18

> [...]
> lige den slags liggende mere
> Forslag anyone??
>
> /Mvh Martin Frederiksen - CB250RS årg. -83

har selv haft sådan en, jeg fandt alle de reservedele jeg skulle bruge hos
Hansen's motor- og cykkelservice
Kjellerupvej 33, Demstrup(mellem Viborg og Kjellerup)
tjf. 86667413
han har en del brugte reservedele liggende, til en rimelig pris(jeg gav ca
700kr. for et topstykke og stempel til min gamle CB250RS årg. 85)

mvh mikkel CB 600 F Hornet '99

Fra : Martin Frederiksen

Dato : 20-08-02 18:54

Tak for de hurtige svar. Desværre har jeg ikke haft heldet med mig
Er der nogen der kender noget til alternativer?

/Martin CB250RS - Desværre defekt