Afspilning af QT-stream lokalt?!?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-02-01 15:22

Nu har jeg så fået downloadet den store version af MacWorld Keynoten fra
januar måned. 1,6 GB (!).

Men QuickTime meddeler mig: "Couldn't open the file because it is not a
file that QuickTime understands".

Hmmm... er der nogen der har et forslag?

--
René

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-02-01 15:23

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> [...]
> file that QuickTime understands".
>
> Hmmm... er der nogen der har et forslag?

Det skal lige siges, at jeg har Mac OS 9.1 Z og QuickTime 4.1.2 Z.

--
René

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-02-01 19:15

> [...]

> file that QuickTime understands".
>
> Hmmm... er der nogen der har et forslag?

Jeg håber IKKE du brugte Nutscrape til at downloade keynoten, da den som
standard downloader filer fra FTP som ASCII !

Check at filen har korrekt type/creator, det skal være MooV/TVOD
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-02-01 19:48

Jesper Ørsted <spambait@use.reply.to> wrote:

> Jeg håber IKKE du brugte Nutscrape til at downloade keynoten, da den som
> standard downloader filer fra FTP som ASCII !

Det gjorden jeg faktisk... men serveren var faktisk en http. Problemet
var, at IE5 straks reserverede 1,6 GB i sin Download Cache ved starten
af downloaden, hvilket resulterede i, at der ikke var plads til selve
filen. DET er ikke så smart!

> Check at filen har korrekt type/creator, det skal være MooV/TVOD

Den har korrekt T/C.

--
René