Avengine.exe
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 13-08-02 14:47

Hejsa

Jeg har et spørgsmål ang. opstarten på min computer.

Jeg kører med Panda titanium antivirus og har aldrig haft problemer med
det før.
Men nu under opstarten er der en processer (avengine.exe - som
tilsyneladende hører til under Panda ) der tager al CPUén og blokerer alt
andet på computeren. Den er cirka 3 minutter om at lave det den nu gør
hver gang jeg tænder computeren. Og jeg synes personligt at det er meget
lang tid at sidde og vente.

Er der nogen der har en ide om hvad der er sket???

Med venlig hilsen Betina

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 13-08-02 18:25

On Tue, 13 Aug 2002 15:46:56 +0200,
Betina Jørgensen /LO-Skolen <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> wrote:
> [...]
> andet på computeren. Den er cirka 3 minutter om at lave det den nu gør
> hver gang jeg tænder computeren. Og jeg synes personligt at det er meget

Lyder som en bug. Kontakt folkene der har lavet programmet, eftersom jeg
tvivler på at vi kan læse i kildekoden og løse problemet.

--
Jesper

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 13-08-02 17:18

Betina Jørgensen /LO-Skolen skrev:

> Jeg kører med Panda titanium antivirus

Så er du kørt forkert, de ved meget mere om det inde ved siden af i
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >