Sidste nyt om 19 urter fra Bioinstitut Swe~
Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 13-08-02 13:35

Efter at have kontaktet firmaet om at skidtet ikke virkede efter hensigten,
modtog jeg i dag en check på beløbet ( naturligvis uden porto men alligevel)
for tilbagesendelse af varerne.
Så på en eller anden måde er firmaet altså reelt nok. Garantien virkede i
hvert fald. Det kan man ikke sige om de 19 urter jeg tabte mig ikke .

Med venlig hilsen

Grethe Alsing Pedersen

Fra : mae

Dato : 21-08-02 10:26

Jeg har faktisk taget på efter jeg begyndte med de 19 urter, så i dag
sender jeg mit tilbage. Det lyder godt, at du fik pengene tilbage, så er
jeg lidt mere rolig :)

Mvh. Majbritt

http://www.kandu.dk/

Fra : catty

Dato : 12-11-02 09:20

Kære Grethe
Jeg har selv "investeret" i noget bras fra Bioinstituttet, og vil sende
det retur, i håb om at få pengene tilbage som de lover.
kunne du fortælle mig om du bare "skrev" til dem, eller sendte embalage
eller kvittering med. (med andre ord: hvor bøvlet er det)
Jeg håber du ELLER ANDRE, kan hjælpe.

På forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 16-11-02 16:46

Hej Catty

Faktisk gjorde jeg kun det at jeg skrev og spurgte dem om hvordan jeg skulle
gøre for at få pengene retur. Også om de 30 dages returret startede den dag
de sendte det eller den dag jeg hentede det på posthuset. Jeg tilbagesendte
ingenting men fik nogle uger senere en check på beløbet og havde således
stadig resten af flaskerne gratis.
Jeg kan ikke sige om dette var en fejl fra deres side eller om de vil gøre
det igen for dig. Måske skal du bare sende det hele tilbage for en
sikekrheds skyld.

Med venlig hilsen
Grethe