Så er der kæmpe 100" tv til alle
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-08-02 12:51

Er der nogen der hvad hvad det her er? http://www.mybigtv.com/

Det giver da slet ingen mening

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 13-08-02 13:02

"Martin Sjøstrand" wrote:

> Er der nogen der hvad hvad det her er? http://www.mybigtv.com/
>
> Det giver da slet ingen mening
>
> Mvh Martin Sjøstrand

Nej, men der skal nok være en masse fjolser, som køber det; naive som
folk nu kan være.

Det er vel bare en 'smart' pengemaskine nogen har fundet på til hurtigt
at skrabe penge sammen.

Der står sikkert bare på cd'en, (der er :"fully compatible with both
Windows and Macintosh" lol) at nu skal man gå ud og købe et
projektor-sæt eller et spejl * og så har man en 100" skærm.

Mvh. Jacob.

*Indsæt selv andre fjollede forslag.

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 13-08-02 13:08

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der hvad hvad det her er? http://www.mybigtv.com/

Ser ud som om det er en slags forstørrelsesglas/projektor der kan projicere
et almindeligt tv-billede op på en stor skærm. Prisen er da interessant hvis
det virker, men man får jo ikke et bedre billede ud af det...

Olav

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-08-02 14:57

> Ser ud som om det er en slags forstørrelsesglas/projektor

Jeg syntes kun jeg fik ud af siden, at man købte en cd-rom, derfor syntes
jeg ikke det gav nogen mening. hvis det er et eller andet apparatur til
omkring 20$ der projicerer det op, så må det da være det argeste hø?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Morten DH

Dato : 13-08-02 15:18

> Jeg syntes kun jeg fik ud af siden, at man købte en cd-rom, derfor syntes
> jeg ikke det gav nogen mening. hvis det er et eller andet apparatur til
> omkring 20$ der projicerer det op, så må det da være det argeste hø?

Tilgengæld er hende blondinen med rottehalerne da helt klart de 20$ værd

Fra : madsen

Dato : 13-08-02 16:29

On Tue, 13 Aug 2002 15:57:26 +0200, "Martin Sjøstrand"
<sjoestrand@post.tele.dk> wrote:

>Jeg syntes kun jeg fik ud af siden, at man købte en cd-rom, derfor syntes
>jeg ikke det gav nogen mening. hvis det er et eller andet apparatur til
>omkring 20$ der projicerer det op, så må det da være det argeste hø?

Det er et fupnummer som har cirkuleret i et pænt
stykke tid. Det som er på CD'en er en "byggevejledning"
der viser hvordan du laver en slags kæmpelup som du
så kan se TV igennem. Det eneste du får for pengene
er altså tegningen til en Storm P. opfindelse.

mvh Madsen