Hvordan får jeg TV-out til at virke?
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 13-08-02 12:08

Hej gruppe.

Jeg har lige fået mit S-vhs kabel og S-vhs til composit converter med
posten, men kan ikke få billed på mit TV. Hvad skal jeg gøre.

Jeg har forbundet.

Mit grafikkort er et Geforce4 Ti4400 fra Asus.

Mvh. Lars.

Fra : Michael Williams

Dato : 15-08-02 19:17

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> posten, men kan ikke få billed på mit TV. Hvad skal jeg gøre.
>
> Jeg har forbundet.
>
> Mit grafikkort er et Geforce4 Ti4400 fra Asus.

Øhhh - har forbundet hvad helt præcist?
Hvis du har både computerskærm og fjernsynet forbundet til dit grafikkort,
så vil driveren nøjes med at sende et signal til computerskærmen. Så skal du
gå i indstillinger for dit grafikkort (højreklik på baggrunden og vælg
egenskaber) vælg nu fanebladet "Indstillinger" og her punktet "Avanceret".
Afhængig af din driver vil der nu komme en række fneblade op og på en af
disse vil du kunne fortælle hvordan du vil udnytte nummer to skærm
(fjernsynet).

Will

Fra : Martin Møller

Dato : 15-08-02 19:19

Lars Willum Christiansen wrote:

> [...]
> posten, men kan ikke få billed på mit TV. Hvad skal jeg gøre.
>
> Jeg har forbundet.
>
> Mit grafikkort er et Geforce4 Ti4400 fra Asus.

Jeg har samme kort og har lige fået det til at virke med de nyeste
nvidia-drivere 30.xx, tror jeg nok de hedder.

Forbind kortet med dit scartstik og gå ind i
Properties>Settings>Advanced>Valg af enhed og vælg Tv og det burde virke.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : M.C Andersen

Dato : 28-08-02 13:13

"Martin Møller" <spammers@paradise.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Forbind kortet med dit scartstik og gå ind i
> Properties>Settings>Advanced>Valg af enhed og vælg Tv og det burde virke.

Hejsa

Hvordan får man enheden "tv" til at være default??
selv om jeg hiver monitor stikket ud af vga stikket, er tv'et ganske sort,
indtil jeg går ind (efter at have monteret monitorkablet igen) og vælger TV
som primær enhed.....

Michael C. Andersen