[DVD] Den ultimative Spiderman udgivelse
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-08-02 01:24

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-08-02 01:19

On Tue, 13 Aug 2002 00:23:36 +0200 (CEST), Lars Hoffmann
<lars@hoffmann.ac> wrote:

>http://www.ezydvd.com.au/item.zml/221348/id=ZNifi:ibyYF

Ville se godt ud i min samling!! Og til $40 er det ikke et dårligt
køb.

Jeg fæstnede mig ved at der står "This DVD is formatted for playback
on PAL enabled systems (Australian Standard).", kan den umiddelbart
spilles i en PAL DVD???

--
Lars
San Francisco

Fra : Kong Kent

Dato : 13-08-02 07:31

> Jeg fæstnede mig ved at der står "This DVD is formatted for playback
> on PAL enabled systems (Australian Standard).", kan den umiddelbart
> spilles i en PAL DVD???

Jep. Hvis altså den kan snuppe Reg4 skiver. For PAL-standarden er den samme
som den PAL vi kender i Europa og Japan.

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 13-08-02 12:01

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Jep. Hvis altså den kan snuppe Reg4 skiver. For PAL-standarden er den
samme
> som den PAL vi kender i Europa og Japan.

Botset fra at man i Japan bruger NTSC (de kender sikkert PAL standarden, men
de benytter den vist ikke) At en skive er Reg. 2 er derfor ikke det samme
som at den er PAL, hvis den købes i Japan.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-08-02 17:25

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message news:<aja93k$28tu$1@news.cybercity.dk>...

> Jep. Hvis altså den kan snuppe Reg4 skiver. For PAL-standarden er den samme
> som den PAL vi kender i Europa og Japan.

Tak for svaret. Da jeg bor i USA har jeg været nødt til at investere i
en DVD afspiller uden regionslås (samt PAL og NTSC playback), ellers
ville jeg ikke kunne købe film i f.eks. Danmark og UK. Så region 4
burde være okay.

Jeg tror, at jeg tager chancen og bestiller sættet!

Lars
San Francisco

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-08-02 08:07

"Lars Ehlers" <NOSPAMehlers@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm (kun for bil-freaks)

Helt ærligt - hvor blæret en bil har man lov til at ha' - jeg er sq ik'
misundelig... nej, overhovedet ik' - kunne aldrig falde mig ind! snøft,
hulk!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 13-08-02 12:45

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote a lot of nonsense...

SNIP

Nå, men det er da altid noget at du ved at du er OT...?

Er det humor på et underligt plan eller havde du bare lyst til at poste noget mærkeligt?

Anders Hyltoft

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-08-02 13:24

Anders Hyltoft wrote:
> Nå, men det er da altid noget at du ved at du er OT...?
>
> Er det humor på et underligt plan eller havde du bare lyst til at
> poste noget mærkeligt?

Det ser ud til at være et svar på Lars' signatur.

/Nikolaj

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 13-08-02 13:42

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message news:2Q669.97$ww6.23792@news010.worldonline.dk...

> Det ser ud til at være et svar på Lars' signatur.

AHAAAAAAAAAA...... Der faldt ti-øren

Anders Hyltoft

Fra : Brian K

Dato : 14-08-02 21:46

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> skrev i en meddelelse

> AHAAAAAAAAAA...... Der faldt ti-øren

Hej

Ja også for mig....men hvordan fandt han ud af at det var hans
homepage...det står der da intet om i signaturen ?

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 14-08-02 21:47

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Ja også for mig....men hvordan fandt han ud af at det var hans
> homepage...det står der da intet om i signaturen ?

hej igen

aha, i den tidligerer posting fra lars...DER var der et link !

mvh
brian

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-08-02 21:31

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nå, men det er da altid noget at du ved at du er OT...?
>
> Er det humor på et underligt plan eller havde du bare lyst til at poste

----

Hmm...det er ikke engang en Ferrari...*forarget snøft* *GGG*

MvH Aragorn_DK

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-08-02 22:34

Aragorn Elessar wrote:

> "Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message

> noget mærkeligt?

> ----
>
> Hmm...det er ikke engang en Ferrari...*forarget snøft* *GGG*

Ja hvad er meningen. Piske en stemning op over en sølle '98'er

/Robert
misundelse er en grim ting. Jeg tror jeg bliver væk fra spejlet lidt
endnu :)

Fra : Emil Rune

Dato : 14-08-02 21:16

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse
> http://www.ezydvd.com.au/item.zml/221348/id=ZNifi:ibyYF

Nogen der har erfaring med ezydvd? Er de til at stole på....God/dårlig
kritik modtages med kyshånd ;)

Om ikke andet må man nok formode at lortet bliver snuppet i tolden ;( Men
hvad fanden...hvis butikken er hæderlig, bestiller jeg nok alligevel, for
det ser da for lækkert ud!

Venlig hilsen
Emil

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-08-02 10:14

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad fanden...hvis butikken er hæderlig, bestiller jeg nok alligevel, for

Ezydvd er bestemt til at stole på. De bliver bare næsten altid nuppet af den
store, stygge tolder.

MVH
Jens