Selv nivelerende spartel
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-02 23:09

Jeg har lige købt et hus - hvor plan'et i stuen buer nedad på midten - ikke
noget alvorligt, da det satte sig i tidernes morgen og ikke har rykket på
sig siden. Eksperterne der har set det ser heller ikke noget problem med
det...

Jeg kunne nu godt tænke mig at få det plant - så stuemøblerne ikke vipper
etc. Hvad skal jeg lede efter? - hvad hedder det? - hvad koster det? - hvor
køber jeg det? - Hvordan bruger jeg det? (er det ikke de typiske spørgsmål?)

Stuen er noget i stil med 8 x 4,5 meter... Men det er nok kun de ca. 6 x 4
(24 m2) meter der "niveleres"...

På forhånd tak for de lange og fyldestgørende svar

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 13-08-02 18:13

> På forhånd tak for de lange og fyldestgørende svar

Du behøver vist kun et )
Har du talt med dit lokale byggemarked?
Det hedder flydespartel.
I min tid hed det vist "Gullspack" eller sådan noget.

VH
Poul

Fra : Calle.

Dato : 13-08-02 18:20

Poul F. Andersen wrote:

> Du behøver vist kun et )
> Har du talt med dit lokale byggemarked?
> Det hedder flydespartel.
> I min tid hed det vist "Gullspack" eller sådan noget.

Gullspack, er det H+H laver til spartling af multipladevæge

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 13-08-02 18:30

> Gullspack, er det H+H laver til spartling af multipladevæge

Jamen fint, -så er Gullspack jo nok firmanavnet!
Så tror jeg roligt Allan kan ringe til byggemarkedet og spørge efter
flydende og
selvnivellerende spartelmasse.

VH
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-02 19:44

> Jamen fint, -så er Gullspack jo nok firmanavnet!
> Så tror jeg roligt Allan kan ringe til byggemarkedet og spørge efter
> flydende og
> selvnivellerende spartelmasse.

Jamen jeg takker af hjertet...
Kigger forbi Jem og Fix i morgen...

Mvh
Allan

Fra : Bachelor

Dato : 10-09-02 13:27

"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> wrote in
news:3d583151$0$88357$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner
dette

> [...]
> vipper etc. Hvad skal jeg lede efter? - hvad hedder det? - hvad koster
> det? - hvor køber jeg det? - Hvordan bruger jeg det? (er det ikke de

Sikkert og i dit tilfælde vil jeg kun være tryg ved at henvise
til en håndværker. De er netop for nogen som dig.