Kæmpe OT?
Fra : Peter Theglev

Dato : 12-08-02 22:40

Jeg vover pelsen, men hvor f..... skal man spørge?

Nå, men sagen er denne: Jeg forsøger at opspore en gammel ven, der bor på
Færøerne. Jeg har hans navn, det er alt. Hvor i alverden går man på nettet
og søger internationalt, som man gør med Krak o.lign. i Danmark?

Peter OT

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-08-02 22:48

In article <B97DF7D2.1382F%dtpeter@mac.com>,
Peter Theglev <dtpeter@mac.com> wrote:

> Nå, men sagen er denne: Jeg forsøger at opspore en gammel ven, der bor på
> Færøerne. Jeg har hans navn, det er alt. Hvor i alverden går man på nettet
> og søger internationalt, som man gør med Krak o.lign. i Danmark?

http://www.nummar.fo/

For andre lande, kig på http://www.db.dk/dbi/internet/adress_r.htm

Google er god.

Fra : Peter Theglev